Magazyn dla przesyłek morskich w głębi lądu

0 661

DB Schenker wzmacnia ofertę rozwiązań oceanicznych ∙ Magazyn konsolidacyjny w Sosnowcu  i 4 nowe linie drobnicowe z Chin  ∙ Lepsza i bardziej konkurencyjna oferta dla klientów zlokalizowanych na południu Polski

DB Schenker, chcąc być bliżej klientów znajdujących się na południu Polski, w obrębie Dolnego i Górnego Śląska, a także Małopolski, otworzył w Sosnowcu magazyn CFS (Container Freight Station), który umożliwi konsolidację i dekonsolidację kontenerów drobnicowych. Operator logistyczny uruchomił 4 linie oceaniczne z chińskich portów w Szanghaju, Ningbo, Hong Kongu i Shenzhen. Przesyłki klientów po wpłynięciu do portu w Gdańsku zostaną w całości przetransportowane do Sosnowca i po rozformowaniu trafią do finalnych odbiorców.

– Podjęte działania ułatwią proces planowania dostaw do drzwi i dodatkowo obniżą ich koszt. Dystans na ostatnim odcinku zmniejszy się z ponad 600 km od polskich portów do niecałych 100 kmwyjaśnia Justyna Jaśkiewicz, Head of LCL Cluster Poland and North East Europe w DB Schenker.Kontenery wyprawiane z największego portu na świecie ulokowanego w Szanghaju po około 37 dniach docierają do Gdańska. Po rozładunku statku w ciągu dwóch dni roboczych trafają do magazynu konsolidacyjnego w Sosnowcudodaje.

Oferowane rozwiązanie dla drobnicy kontenerowej polecane jest firmom, które w obliczu aktualnej sytuacji spowodowanej koronawirusem, zmniejszyły swoje zamówienia i ich przesyłki nie wypełniają całego kontenera. – W takim przypadku klient płaci za usługę frachtu morskiego proporcjonalnie do wielkości przesyłki – wyjaśnia Justyna Jaśkiewicz.

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej