6.5 C
Warszawa
środa, 27 marca, 2024

Grupa OEX uruchamia największy w Polsce magazyn materiałów marketingowych

W listopadzie spółka została głównym najemcą w nowo wybudowanym kompleksie logistycznym Good Point III w Łubnej k/Warszawy. Obecnie Grupa OEX dysponuje infrastrukturą magazynową przekraczającą  50 000 m kw.


W nowo uruchomionej inwestycji Good Point III, OEX wynajął 16 000 m kw, stając się tym samym największym najemcą obiektu. O wyborze tej lokalizacji przesądziła m.in. dobra komunikacja z centrum Warszawy i resztą kraju, co ma kluczowe znaczenie w przypadku obsługi rozproszonych geograficznie klientów.


 


""


Łącznie Grupa OEX posiada 5 centrów dystrybucyjnych klasy A (3 w Łubnej, Gdańsk i Czeladź), spełniających normy ISO 9001:2008, GHP, GDP, GMP, HACCP. Zasoby holdingu uzupełnia kilkadziesiąt lokalnych magazynów, rozlokowanych na terenie całej Polski oraz trzy centra operacyjne dedykowane archiwizacji dokumentów. Powierzchnia przeznaczona wyłącznie dla projektów z zakresu logistyki materiałów marketingowych wynosi ponad 30 000 m kw., a do dyspozycji klientów znajduje się ponad 50 000 miejsc paletowych.


 



Systematyczny rozwój projektów logistycznych Grupy OEX spowodował konieczność rozbudowy wykorzystywanej przez nas infrastruktury. W tej chwili żaden polski dostawca usług

z zakresu obsługi materiałów marketingowych nie dysponuje tak dużą powierzchnią magazynową


– powiedział Artur Wojtaszek, członek zarządu Grupy OEX.


 


Grupa OEX oferuje klientom kompleksową usługę magazynowania i dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak ekspozytory, displaye, stoiska promocyjne, produkty regularne czy poligrafia (ulotki, plakaty, katalogi). Obsługa logistyczna może obejmować także co-packing i konfekcjonowanie oraz instalację i renowację POSM. Usługa realizowana jest przy wykorzystaniu technologii umożliwiającej pracownikom klienta (np. handlowcom) samodzielne zarządzanie materiałami wspierającymi sprzedaż i planowanie wydarzeń marketingowych oraz zapewniającej wygodny dostęp do raportów, także z poziomu smartfonów i tabletów.   


 



Sposób organizacji procesów logistycznych wspierających sprzedaż przekłada się zarówno na skuteczność, jak i koszty realizowanych aktywności marketingowych oraz sprzedażowych. Dotychczas zrealizowaliśmy setki projektów, które pozwoliły nam na wypracowanie autorskich rozwiązań w dystrybucji towarów marketingowych


– mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami non-core logistics w Grupie OEX.


 


Z obsługi logistycznej materiałów marketingowych oferowanej przez Grupę OEX korzystają m.in. firmy Unilever, Johnson & Johnson, Pandora, Pernod Ricard, CEDC, Diageo, Philip Morris, PZU, Nestle i Sony.


Kompleks Good Point w Łubnej k/Piaseczna to nowoczesne centrum magazynowe klasy A+, o łącznej powierzchni ponad 50 000 m kw. Inwestycja jest zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, 7 km od drogi 50, oraz 15 km od węzła Puławska drogi ekspresowej S2. Nowo otwierany obiekt – Good Point III – został w 100 proc. wynajęty jeszcze przed zakończeniem budowy.


 


 


 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
317ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili