Dynamiczny rozwój działalności na rynkach międzynarodowych

391
ID Logistics_magazyn_Rosja

Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów w logistyce kontraktowej, ogłosiła wyniki finansowe za 3. kwartał 2018 roku. Przychody firmy wyniosły 355,9 mln EUR i wzrosły o 11,5 proc.* ID Logistics podsumował także pierwsze 9 miesięcy 2018 roku. W tym okresie przychody firmy osiągnęły poziom ponad 1.036 mld EUR i wzrosły o 7,9 proc.*. Osiągnięcie tak dobrych wyników było efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, pozyskania nowych klientów, uruchomienia kolejnych centrów logistycznych a także sprzyjających warunków rynkowych.

 

Eric Hémar, prezes i dyrektor generalny Grupy ID Logistics, komentuje: „W 3. kwartale odnieśliśmy korzyści z przychodów wygenerowanych przez nowe magazyny, uruchomione w ostatnim roku oraz sprzyjających warunków ekonomicznych we Francji i Europie. Konsekwentnie realizujemy strategię rozszerzania biznesu w oparciu o pozyskanie nowych klientów, zwłaszcza z obszaru e-commerce oraz rozpoczęcie działalności w kolejnych krajach w Europie”.

 

ZNACZĄCE WZROSTY

W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2018 roku we Francji, rynku macierzystym, Grupa ID Logistics odnotowała tempo wzrostu na poziomie 7,6 proc*, w 3. kwartale 9,1 proc.*, głównie dzięki podpisaniu nowych kontraktów i pozytywnemu efektowi cenowemu przekładającemu się na wzrost wolumenów w ciągu kwartału. Grupa ID Logistics odnotowała też znaczący wzrost przychodu z działalności na rynkach międzynarodowych, który w 3. kwartale wyniósł 13,9 proc.* a w pierwszych 9 miesiącach 8,2 proc.*. To wynik ogólnie pozytywnych trendów rynkowych, odczuwanych zwłaszcza w Europie. Przy uwzględnieniu niekorzystnych efektów walutowych w Ameryce Łacińskiej, wzrost przychodu z działalności międzynarodowej wyniósł w 3. kwartale 7,6 proc. a ciągu pierwszych 9 miesięcy 2,7 proc.

 

ROZWÓJ NOWEGO BIZNESU

Grupa ID Logistics konsekwentnie bierze udział w licznych przetargach, wygrywając lub rozpoczynając realizację nowych kontraktów.

We Francji Grupa rozszerzyła zakres współpracy ze swoim największym klientem, siecią handlową Carrefour.  Nowy magazyn w Aulnay o powierzchni 60 tys. mkw. będzie odpowiadał za dystrybucję napojów, alkoholi i artykułów spożywczych do hipermarketów, supermarketów oraz sklepów typu convenience w regionie paryskim. W Rosji ID Logistics będzie odpowiadać za obsługę e-commerce 24/7 dla Shop&Show, jednego z największych telezakupowych kanałów w Rosji, oglądanego w ponad 20 milionach domów. ID Logistics rozpocznie współpracę w listopadzie od szkolenia operatorów i pełnego uruchomienia wszystkich procesów operacyjnych, tak aby poradzić sobie z obsługą szczytu świątecznego w końcu roku. Docelowo ID Logistics ma realizować dziennie 10 tys. zamówień z całej Rosji.  

 

„W 3. kwartale także w Polsce, zgodnie z przyjętą strategią, utrzymaliśmy dynamiczne tempo rozwoju, co umożliwia nam utrzymanie podobnych tendencji jak w Grupie ID Logistics. Pozwala na to nasza wzmożona koncentracja na docieraniu do nowych klientów, zarówno tradycyjnych jak i specjalistycznych sieci handlowych oraz oferowanie im rozwiązań dedykowanych, w których niewątpliwie się specjalizujemy. W 2019 rok wchodzimy z nowymi, wygranymi projektami, które wzmocnią naszą pozycję na polskim rynku w tym niszowym dla logistyki kontraktowej obszarze działalności“ podsumowuje Sylwia Dunn, dyrektor rozwoju sprzedaży, ID Logistics Polska.

 

PERSPEKTYWY

ID Logistics zamierza utrzymać wysoki poziom rozwoju wzrostu organicznego, dzięki specjalizacji w logistyce kontraktowej, jakości portfolio klientów i rozwojowi w sektorze e-commerce, z ukierunkowaniem na rynki europejskie.

 

*przy stałych kursach wymiany walut.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj