Całkiem nowy zespół – zupełnie nowy standard

0 78

Aby stworzyć naszym klientom jak najlepsze warunki biznesowe, dostarczamy im najnowocześniejsze obiekty w strategicznych lokalizacjach oraz stale podnosimy jakość usług. Jest to możliwe dzięki naszym zespołom utalentowanych i zaangażowanych profesjonalistów, którzy dbają o to, aby Prologis był proaktywnym partnerem klientów – zapewniającym wsparcie i otaczającym troską. 

Dlatego w Prologis Park Bratislava powołaliśmy do działania nowy, wielozadaniowy Zespół ds. Obsługi Klienta (Customer Experience Team – CET), który będzie pełnił rolę ważnego punktu kontaktowego zapewniającego szybkie i skuteczne wsparcie w codziennych operacjach naszych klientów. Słowacki zespół w składzie: Radim Hruska, Peter Hyza i Jakub Randa wykorzysta swoje wszechstronne, wieloletnie doświadczenie, aby wyznaczyć zupełnie nowy standard obsługi klienta.

Radim Hruska dołączył do Prologis we wrześniu, obejmując stanowisko Real Estate & Customer Experience Managera. Wraz z naszymi zarządcami nieruchomości skoncentruje się na działaniach zwiększających satysfakcję klienta i jakość obsługi. Radim zdobył swoje cenne doświadczenie w zarządzaniu relacjami w branży nieruchomości logistycznych, pracując zarówno po stronie klienta, jak i dostawcy usług.

Jakub Randa rozpoczął pracę na stanowisku Leasing Customer Experience Managera na Słowację. Będzie odpowiedzialny za projekty inwestycyjne firmy oraz budowę i komercjalizację nieruchomości w istniejących i nowopowstajacych parkach na terenie całego kraju. Jakub pracował wcześniej jako pośrednik w branży leasingu przemysłowego i detalicznego, ma więc odpowiedni potencjał wprowadzenia do zespołu całkiem nowej perspektywy.

Peter Hyza objął stanowisko Project & Construction Managera. Będzie zarządzał procesem budowlanym nowych inwestycji i nadzorował projekty na każdym etapie budowy, również te związane z modernizacją, przebudową i dostosowaniem do potrzeb klientów istniejacych budynków. Peter już od dwudziestu lat zajmuje się zarządzaniem projektami z dziedziny transportu i inwestycji, dzięki czemu zyskał cenne doświadczenie w zakresie logistyki i nieruchomości.

„Zespół ds. Obsługi Klienta powstał aby zapewnić naszym klientom dokładnie to, czego potrzebują. Klienci zyskają partnera na którym mogą polegać, który rozumie ich działalność, a co za tym idzie – skutecznie odpowie na ich potrzeby. To zespół, który pomoże rozwiązać problemy w codziennej działalności jak również zapewni wsparcie przy powiększaniu powierzchni magazynowej” – podkreśla Martin Baláž, Vice President, Country Manager na Czechy i Słowację.

Wykraczamy poza ściany i dachy naszych magazynów aby zapewnić klientom pozytywne doświadczenia, ponieważ wysokiej jakości obsługa jest podstawą wszystkiego, co robimy. Zaufane partnerstwo i pełna sukcesów przyszłość są… Made in Prologis.

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej