12.8 C
Warszawa
wtorek, 26 marca, 2024

Awanse na stanowiska dyrektorskie w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International

Katarzyna Chudawska, Łukasz Orzechowski oraz Wioletta Bodnaruś awansowali na stanowiska Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Colliers International.

Katarzyna Chudawska do zespołu Colliers REMS (ang. Real Estate Management Services) dołączyła w 2013 roku. Wcześniej swoją karierę rozwijała w innych firmach doradczych m.in. na stanowiskach specjalisty finansowego i zarządcy nieruchomości. Katarzyna posiada ponad 14-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami. Obecnie wraz z zespołem jest odpowiedzialna za zarządzanie budynkami Cedet, Senator oraz Aktyn Business Park i Chmielna 132/134 dla trzech wiodących funduszy inwestycyjnych na rynku polskim oraz wsparcie dla zespołu zarządców i młodszych zarządców w ramach swojej części portfela nieruchomości w Warszawie. W ostatnim czasie dołączyła do prestiżowego grona członków organizacji zrzeszającej profesjonalistów z branży nieruchomości oraz budownictwa Royal Institution of Chartered Surveyors – RICS.

 

Łukasz Orzechowski  jest związany z Colliers International od 2012 roku, posiada w sumie ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Od początku swojej kariery w Colliers zarządza budynkiem Metropolitan w Warszawie. Do jego obowiązków należy także wsparcie zarządców w miastach regionalnych. W ciągu ostatnich lat zajmował się także nieruchomościami, takimi jak Norway House, Pałac Młodziejowskiego, Nordic Park, Metron oraz Feniks. Sprawował również obowiązki Asset Managera przy budynkach Koszykowa 54, Chmielna 132 oraz Ilmet.  Łukasz posiada uprawnienia LEED Green Associate.

 

Wioletta Bodnaruś do zespołu Colliers dołączyła w 2008 roku jako specjalista ds. finansów. Później obejmowała także stanowiska starszego specjalisty oraz kontrolera finansowego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała pracując jako analityk finansowy, a także niezależna księgowa. Do jej obowiązków należy nadzór nad częścią finansową portfela nieruchomości, ustalanie procesów i procedur przy przejmowaniu nowych budynków w zarządzanie oraz szkolenie i wsparcie zespołu specjalistów finansowych.

 

— Wraz ze wzrostem liczby budynków zarządzanych przez Colliers REMS rośnie nasz zespół profesjonalistów. W 2018 roku dołączyło do nas 15 osób, w 2019 już 5 kolejnych. Możliwość współpracy z prestiżowymi klientami, interesujące projekty oraz przyjazna atmosfera pracy to idealne warunki do zdobywania nowych kompetencji. Cieszę się, że w Colliers jesteśmy w stanie zapewnić je wszystkie i znajduje to przełożenie w rozwoju naszych specjalistów — mówi Agnieszka Krzekotowska, dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
317ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili