17.9 C
Warszawa
czwartek, 23 maja, 2024

Wirtualna Stewardesa

Polskie Linie Lotnicze LOT, jako pierwsza linia lotnicza w Europie, uruchomiły na stronach www.lot.com Wirtualną Stewardesę. 

Komputerowa postać, czyli inteligentny Awatar InteliWISE, potrafi obsługiwać niezliczoną liczbę klientów przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, odpowiadając na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

Wirtualna Stewardesa potrafi odpowiadać na swobodnie sformułowane pytania związane z rezerwacją i zakupem biletu (np. Czy mogę płacić kartą?), bagażem (Czy mogę przewieźć psa?), lotem (Czy na pokładzie dostanę posiłek?) i wiele innych. W wolnej chwili, gdy nie jest zajęta obsługą klientów, potrafi z radością wykonać „jaskółkę“.

LOT zdecydował się na „zatrudnienie” Wirtualnej Stewardesy w związku z rosnącym zainteresowaniem ofertą linii w ramach serwisu www.lot.com.

Unikalną interaktywność i wygląd stewardesa zawdzięcza technologii InteliWISE, opartej na połączeniu algorytmów sztucznej inteligencji, komputerowego, dynamicznego przetwarzania obrazu i syntezie mowy. InteliWISE jest pierwszą na świecie firmą, która połączyła trzy wiodące technologie w rozwiązaniu Awatara, czyli wirtualnej osoby. LOT jest pierwszą linią lotniczą w Europie, wykorzystującą rozwiązania inteligentnych awatarów do obsługi klienta na stronach internetowych.

e-logistyka.pl

źródło: LOT

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili