UTA – 40 proc. więcej kart paliwowych

19

UTA Polska wydała w 2007 roku o ponad 40% więcej kart paliwowych niż w 2006 roku. Firma prognozuje, że w 2008 przedsiębiorcy będą jeszcze chętniej inwestować w narzędzia usprawniające zarządzanie środkami transportu.  

Wzrost cen paliwa i serwisu skłania coraz większą liczbę firm do szukania sposobów kontroli kosztów i oszczędności. Polscy przedsiębiorcy dostrzegli korzyści płynące z wykorzystania kart paliwowych. Wpływ na to najprawdopodobniej ma coraz silniejsza konkurencja w tym sektorze i wymagania stawiane przez kontrahentów.

– Widzimy efekty naszych działań w upowszechnianiu wiedzy na temat korzyści z użytkowania kart paliwowych wśród przewoźników i zarządców flot samochodowych – mówi Bartłomiej Jórczak, dyrektor ds. rozwoju UTA Polska. – Stosowanie kart paliwowych to przede wszystkim oszczędność czasu, skuteczniejsza kontrola kierowców oraz znaczące obniżenie kosztów działalności  transportowej i większa efektywność pracy.  – dodaje Bartłomiej Jórczak.

Korzystanie z kart jest wygodne, efektywne i zdecydowanie poprawia zarządzanie parkiem samochodowym. Użytkownik uzyskuje od jednego partnera kompleksową obsługę na terenie Polski i Europy, począwszy od regulowania opłat za paliwo, opłat drogowych za autostrady, tunele, mosty, serwis 24 h w nagłych wypadkach, szczegółowe raportowanie w zakresie zużycia paliwa.

e-logistyka.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj