Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię swojej najmniejszej limuzyny Volvo S40. Jej celem jest  prezentacja konsumentom nowej linii stylistycznej modelu, czerpiącej z najlepszych tradycji skandynawskiego wzornictwa. 

Kampania ma produktowo – wizerunkowy charakter. Potrwa do połowy listopada.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości modelu wśród dotychczasowej grupy docelowej S40, w szczególności wśród konsumentów szukających wyrafinowanych stylistycznie produktów. Chcąc to osiągnąć Volvo Auto Polska podjęło decyzję o zaprezentowaniu samochodu w otoczeniu przedmiotów oddających charakter szwedzkiego wzornictwa przemysłowego – funkcjonalność, prostotę, czystość formy i piękno.

Kampanii przyporządkowane zostało hasło „Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40”  nawiązujące swoją formą do zasad skandynawskiej sztuki. Przekaz jest wyrazisty zarówno w swojej formie jak i treści. Osią założeń kampanii są cechy leżące u podstaw samego auta. Jazda samochodem S40 jest komfortowa i przyjemna a stonowana elegancja wnętrza potęguję pozytywne wrażenia. Żeby się o tym przekonać wystarczy wsiąść do samochodu.

  • Linia stylistyczna odmłodzonej wersji Volvo S40 jest naprawdę interesująca. Samochód dzięki nowej, szerszej i niższej sylwetce emanuje siłą. Designerskie rozwiązania, takie jak graficzny układ świateł, nisko położony wlot powietrza, pięknie zarysowany grill, czy wszechobecne poziome linie nadały mu dynamiczny charakter. Jeszcze więcej wrażeń czeka nas we wnętrzu auta, gdzie znajdziemy  takie designerskie perełki jak „pływająca” konsola środkowa wykonana z prawdziwego drewna rozciągająca się aż do tylnej części samochodu – mówi Mariusz Nycz, Communications Manager Volvo Auto Polska, odpowiedzialny za kampanię modelu – Design Nowego Volvo S40 ukazuje zarówno nasze korzenie jak i kierunek, w którym zmierzamy. To przenikanie sprawdzonych rozwiązań i najnowszych trendów w dziedzinie design uczyniliśmy treścią kampanii – dodaje

Kampania komunikuje ponadto ofertę promocyjnego finansowania zakupu samochodu Volvo. Kredyt przewidziany na 3 lata ma 0% oprocentowanie. Pierwsza wpłata wyniesie 40%. Pozostałe spłaty rozłożone są na 36 równych rat. Dzięki temu rata miesięczna wyniesie nawet 908 zł.

Unikalne na polskim rynku jest to, że Volvo Auto Polska zapewnia swoim klientom brak opłaty przygotowawczej lub prowizji płatnej przez klienta. Na polskim rynku obowiązującym w tym zakresie standardem (traktowanym jako element promocyjny) jest 3% opłata przygotowawcza. Tym samym firma wprowadza nowe na polskim rynku standardy sprzedaży samochodów.

Podstawowe media wykorzystane w kampanii to: outdoor, prasa, radio, internet i marketing bezpośredni.

Layouty reklamowe kampanii pojawią się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii, takich jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polityka, Forum i Wprost. Kierowcom w drodze do pracy towarzyszą również spoty radiowe „Usiądź i poprowadź nowe Volvo S40” emitowane w Radiu PIN, Zet, TOK FM, RMF FM i PR3. Strony internetowe, na których pojawia się kampania Volvo Auto Polska to Gazeta.pl, Onet-Biznes, Parkiet On-line, Bankier.pl, Money.pl.

Adaptację centralnie przygotowanej kreacji przygotowała agencja Brainshop U-Boot, kreację internetową agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare a za działania direct marketing Call Center Poland S.A.  Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili