Trudny rok dla Peugeota

Dla porównania: na całym polskim rynku sprzedaż aut przez krajowych dilerów utrzymała się na poziomie z 2008 r. (biorąc pod uwagę wyjątkowo duży reeksport).
W 2010 r. Peugeot nie spodziewa się odbicia w górę. Nie znaczy to, że Francuzi zamierzają ustąpić rywalom pola bez walki. 

– Wprowadzimy dwa nowe modele. Na początku marca rozpoczniemy sprzedaż Peugeota 5008, przestronnego vana, który umożliwi nam poszerzenie oferty w segmencie samochodów kompaktowych. Od połowy 2010 r. dołączy sportowy model RCZ – zapowiada Stefano Casadio, szef polskiego Peugeota . 

Źródło: pb.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili