Rozwój TETA HR Center

35

TETA HR Center poszerza ofertę o nowe usługi hostingu aplikacji TETA oraz outsourcingu usług IT w zakresie tychże aplikacji dla aktualnych i potencjalnych klientów. 

– Rozwój oferty jest odpowiedzią na rosnące wymagania stawiane przez odbiorców usług HR. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować naszym obecnym i przyszłym klientom optymalną ofertę outsourcingu personalnego – podkreśla Prezes TETA HR Center, Paweł Żak.

Nowa usługa TETA HR Center polega na przejęciu opieki nad aplikacją w zakresie jej aktualizacji, administracji, archiwizacji i bezpieczeństwa. Usługa ta ma na celu minimalizację ryzyka pojawienia się problemów związanych z bieżącą pracą na aplikacji oraz poprawę bezpieczeństwa i poufności aktualnych i historycznych danych przechowywanych w systemie.

Dodatkowym plusem tego rozwiązania jest możliwość zdefiniowania indywidualnego zakresu usługi dla każdego Klienta.

Głównymi korzyściami dla Klientów z tego typu usługi to optymalizacja kosztów związanych z utrzymaniem i rozwojem aplikacji TETA  i platformy IT, poprzez przekazania wszelkiej obsługi technicznej do profesjonalnego, wyspecjalizowanego działu inżynierów HR Center.

Przeniesienie odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie systemu do outsourcera pozwala na skupienie się na procesach w obszarze HR przynoszących największą wartość w działalności firmy.

TETA HR Center powstała we wrześniu 2007 r. i bazuje na ponad 20-letnim doświadczeniu TETY w zakresie rozwiązań HR dla przedsiębiorstw. Świadczy usługi outsourcingu obsługi procesów w zakresie szeroko rozumianego zarządzania personelem z wykorzystaniem produktów informatycznych giełdowej TETY.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj