More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Podkreśla
ono kompleksowość usług oferowanych Klientowi przez Grupę PEKAES, która w połączeniu
z wysokiej jakości serwisem i obsługą Klienta pozycjonuje Grupę jako rzetelnego
i wiarygodnego partnera.
– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa PEKAES działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych Klientów i Partnerów – dodaje Maciej Bachman, Prezes Zarządu, PEKAES.
Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.
Segment Sieciowy Segment Intermodalny Segment Drogowy
– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby Klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.
Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje
już wkrótce.