3.4 C
Warszawa
środa, 24 kwietnia, 2024

Nowy skaner Motorola

Dział Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych firmy Motorola zaprezentował CA50 – skaner bezprzewodowy z obsługą tech- nologii Voice over Internet Protocol (VoIP).

Urządzenie, przeznaczone dla personelu placówek handlowych, usługowych oraz instytucji użyteczności publicznej pomaga usprawnić obsługę klienta, ograniczyć koszty operacyjne oraz zwiększyć produktywność personelu. CA50 oferuje zintegrowaną obsługę głosu i danych, która ułatwia komunikację w sklepach, szpitalach lub restauracjach.

Skaner Motorola CA50 zapewnia pracownikom stały dostęp do osób i informacji, pozwalając m.in. sprawdzać ceny i zapasy w sklepach oraz zarządzać sprzętem medycznym w szpitalach. Ponadto, urządzenie umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń w dowolnym miejscu w obrębie bezprzewodowej sieci wewnętrznej w trybie rozmów „jeden do jednego” (połączenia głosowe) oraz „jeden do wielu” (w trybie krótkofalówki). To rozwiązanie pozwala skrócić czas wykonywania zadań oraz wyeliminować irytujące wezwania personelu przez głośniki.

Skaner bezprzewodowy Motorola CA50 z obsługą VoIP wypełnia lukę komunikacyjną w środowiskach zorientowanych na zadania i obsługę klienta, dostarczając każdemu pracownikowi urządzenia do skanowania kodów kreskowych oraz transmisji danych i głosu. — powiedział Bob Sanders, wiceprezes i dyrektor generalny działu zaawansowanego przetwarzania danych w Motorola Enterprise Mobility. — Nasze nowe urządzenie pokazuje, że Motorola z powodzeniem łączy tradycyjne technologie skanowania z nowymi funkcjami transmisji głosu i łączności bezprzewodowej.

Model CA50, wyposażony w lekką i trwałą konstrukcję oraz czytelny wyświetlacz, pozwala na skanowanie kodów kreskowych i zarządzanie informacjami o towarach. Wbudowany w urządzenie protokół VoIP oferuje komunikację głosową w trybie telefonu komórkowego. Ponadto, dzięki zgodności operacyjnej z niektórymi systemami telefonii, takimi jak Avaya, CA50 może działać jako przedłużenie aparatu biurkowego, umożliwiając przekierowywanie połączeń przychodzących.

W celu umożliwienia optymalnej integracji urządzeń CA50 z infrastrukturą klientów, dział Motorola Enterprise Mobility Services oferuje pełen pakiet usług obejmujących cały cykl eksploatacji rozwiązania – od wstępnej oceny, wdrażania i rozruchu do szkoleń oraz obsługi technicznej. Zaawansowane usługi Motoroli minimalizują problemy integracyjne oraz przyspieszają wdrożenie, gwarantując, że serwer CA50 i terminale mobilne zostaną zainstalowane i skonfigurowane prawidłowo.

Urządzenia Motorola CA50 mogą zostać nabyte razem z programem serwisowym Service from the Start Advance Exchange. Ta wieloletnia umowa gwarantuje wymianę wadliwie działających urządzeń w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii oraz kompletne ubezpieczenie sprzętu bez dodatkowych opłat (obejmujące zarówno zwykłe zużycie, jak również przypadkowe uszkodzenie wewnętrznych i zewnętrznych komponentów).

Skaner Motorola CA50, oferowany przez dział sprzedaży Motoroli oraz wybranych partnerów biznesowych firmy, będzie dostępny na całym świecie w pierwszym kwartale 2008 roku.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili