8.1 C
Warszawa
piątek, 19 kwietnia, 2024

Masterlink Express już DPD

Firma Masterlink Express znajduje się u progu zmiany marki na DPD. Zmiana ta pozwala między innymi na zwiększenie udziału firmy w segmencie usług międzynarodowych. 

Procesu re-brandingu trwał już blisko 10 miesięcy. W tym czasie zmiana logo objęła w największym stopniu samochody oraz odzież kurierską. W każdym z czterech regionów operacyjnych firmy: Zachodnim, Północnym, Południowym i Centralnym, do których w sumie należy 50 oddziałów w całej Polsce, obrandowanych zostało ponad 78% samochodów. W kolejnym etapie zmianą brandingu zostały objęte oddziały, materiały operacyjne i korporacyjne.

Firma DPD Masterlink poważnie myśli o rozwoju i inwestowaniu w Polsce. Najbliższe plany to zakup działek i budowa własnych oddziałów w największych miastach Polski, modernizacja istniejących oddziałów, wprowadzanie nowych usług międzynarodowych, inwestycje w systemy informatyczne oraz w szkolenia pracowników.   Wszystkie standardy oraz procesy operacyjne, które obecnie doskonale sprawdzają się w DPD Masterlink, będą na bieżąco rozwijane. Zmiana Masterlink w DPD, przyczyni się ona do wzbogacenia oferty firmy o nowe, udoskonalone usługi. 

Sieć DPD jest odpowiedzialna za transport ponad 1.4 miliona paczek dziennie.

e-Logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili