4.9 C
Warszawa
wtorek, 26 marca, 2024

Kuehne + Nagel wprowadza platformę eShipAsia, spełniającą wymagania logistyczne azjatyckich logistyków

  • Kompleksowy, cyfrowy harmonogram przepływów morskich oraz możliwość porównywania cen
  • Natychmiastowe, konkurencyjne oferty
  • Automatyczne odnawianie stawek w oparciu o preferencje użytkownika
  • Platforma w pełni zintegrowana z myKN

Kuehne + Nagel uruchamia eShipAsia, internetową platformę logistyczną, która umożliwia nadawcom w Azji optymalizację transportu towarów na podstawie trasy, czasu tranzytu oraz kosztów.

Jako jeden z największych światowych rynków, handel wewnątrz Azji jest bardzo dynamiczny i rozdrobniony. Charakteryzuje się transakcyjnymi modelami biznesowymi. To sprawia, że ​​znalezienie i zlecenie najlepszych opcji transportu przez logistyków jest wyzwaniem i zadaniem czasochłonnym”mówi Casper Ellerbaek, starszy wiceprezes Kuehne + Nagel odpowiedzialny za spedycję morską w regionie Azji i Pacyfiku.

W platformie eShipAsia, logistycy mają dostęp do danych z 20 krajów, mogą natychmiast porównać rozkłady rejsów i stawki między 2220 parami portów, 7500 lokalnymi pętlami i między 54 głównymi przewoźnikami. Szeroka gama filtrów umożliwia im także precyzyjne dostosowanie wyników wyszukiwania do preferencji.

Natychmiastowe i konkurencyjne oferty zapewniają pełną transparentność wszystkich obowiązujących dopłat. Te oferty można zapisać na później lub zarezerwować natychmiast. Inteligentne szablony w platformie eShipAsia pomagają wyeliminować replikację danych, tworząc szybki i wydajny proces rezerwacji. Automatyczne odnawianie stawek pomaga użytkownikom zaoszczędzić czas podczas wyboru i zlecania transportu.

Zaawansowane funkcje monitorowania i śledzenia on-line pozwalają użytkownikom na bieżąco otrzymywać informacje o statusie przesyłki w dowolnym miejscu i czasie. Dostępny jest również dedykowany zespół lokalnych specjalistów ds. operacji, którzy zapewniają wsparcie w trybie offline.

Jens Drewes, prezes Kuehne + Nagel w regionie Azji i Pacyfiku, powiedział: „Użytkownicy biorący udział w testach pilotażowych potwierdzili, że eShipAsia umożliwia im podejmowanie lepszych i szybszych decyzji. Wszystko dlatego, że platforma optymalizuje przesyłki wewnątrz Azji w oparciu o trasę, czas tranzytu i koszty. Z przyjemnością zapewniamy naszym Klientom bezproblemową obsługę cyfrową, skracając tym samym procesy, trwające kilka dni do kilku sekund – bez żadnej szkody dla jakości usług i poziomu stawek.

eShipAsia od Kuehne + Nagel jest rozszerzeniem możliwości przeglądania, wyceny, zlecania i monitorowania transportu w trybie on-line i jest w pełni zintegrowany z myKN.

Platforma oparta na technologii jest dostępna w Singapurze, Malezji, Tajlandii, Japonii, Wietnamie, Indonezji, Korei Południowej i w Chinach. Dostępna jest również w lokalnych językach.

Platforma dostępna jest do wglądu tutaj.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
317ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili