Strona główna Wiadomości Logistyka Kontrakt na obsługę korespondencji o wartości około 33 mln zł

Kontrakt na obsługę korespondencji o wartości około 33 mln zł

InPost zapewnił wymaganą jakość usług oraz złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę, która była o 2,8 mln zł tańsza od propozycji konkurenta – Poczty Polskiej. Zaoferowane przez InPost ceny dla urzędów są nawet kilkadziesiąt procent niższe od cen stosowanych dotychczas – przykładowo, UKE obecnie płaci 5,70 zł za list polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, a cena InPost jest niższa o prawie 50%.



„Po raz kolejny udowodniliśmy, że silny biznesowo i odpowiednio zarządzany niezależny operator pocztowy może zapewnić efektywną obsługę korespondencji pocztowej dla największych podmiotów rynkowych, wliczając instytucje rządowe. Z pewnością należy wyrazić uznanie dla sposobu wyłaniania zwycięzcy przetargu – wolnorynkowe podejście, które zaczyna być coraz częściej stosowane wśród podmiotów państwowych powoduje, że wybierane są rzeczywiście najkorzystniejsze oferty. Tym samym Państwo Polskie, nie tracąc na jakości, oszczędza miliony złotych w ramach środków publicznych. Zwycięstwo InPost w przetargu CUW to także znakomity prognostyk przed konkursem na operatora wyznaczonego, którego warunki poznamy już niebawem. Z satysfakcją przyjęliśmy też decyzję KIO, iż w przetargach na usługi pocztowe nie jest prawidłowym utajnianie formularza cenowego. To pozwoli na większą transparentność zamówień publicznych w tym obszarze” – komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.


 

Exit mobile version