Program Konferencji:
Uczestnicy poznają rzeczywiste przypadki („case study”) sposobu postępowania firm i osób podczas podejmowania kluczowych decyzji logistycznych. Kluczowych to znaczy takich których wartość jednostkowa była bardzo poważna w skali przedsiębiorstwa lub których skutki są odczuwalne przez wiele lat, czyli:
- wybór lokalizacji zakładu produkcyjnego lub magazynu,
- wybór: najem, zakup, budowa, czy outsourcing sprzętu, nieruchomości i usług,
- oszacowanie kosztów eksploatacji urządzeń, maszyn i nieruchomości w długim okresie czasu,
- porównanie wiarygodności kontrahentów przy kluczowych transakcjach, których skutki odczuwa się przez wiele lat,
- inwestycje w bezpieczeństwo,
- zmiana skali działania przedsiębiorstwa,
- automatyzacja, wprowadzanie sztucznej inteligencji,
- wchodzenie na nowe rynki,
- współpraca międzynarodowa,
- spełnienie nowych wymagań prawnych,
- dobór kadr dla logistyki.
Chcesz wystąpić w Business Forum ze swoją ofertą lub razem z nami współtworzyć Konferencję?
DZIEŃ I – 14 marca 2019 roku, czwartek | |
09:30-10:30 | Rejestracja, networking, poranna kawa |
10:30-10:45 | Otwarcie/Powitanie uczestników/Wprowadzenie do zagadnień Konferencji. Tomasz Branecki – Prezes | JARTOM Real Estate – Organizator Konferencji dr inż. Tomasz Schweitzer – Prezes Polskiego Komitetu Normalizacyjnego prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk | Wyższa Szkoła Logistyki / Packaging Reesearch Institute |
11:15-12:00 | Sala A. Panel dyskusyjny: Kadry kwalifikowane dla logistyki.
|
11:15-12:00 | Sala B. Panel dyskusyjny: Obniżenie kosztów zużycia energii w procesach magazynowania i produkcji.
|
12:00-13:00 | Innowacje na rynku logistycznym cz. I
|
13:00-14:00 | Lunch networkingowy |
14:00-16:00 | Innowacje na rynku logistycznym cz. II |
16:00-16:15 | Przerwa kawowa |
16:15-17:15 | Sala A. Panel dyskusyjny: Zmiana lokalizacji magazynu lub zakładu produkcyjnego
|
16:15-17:15 | Sala B. Panel dyskusyjny: Inwestycje w bezpieczeństwo użytkowania hal oraz wybór opcji ubezpieczeń.
|
17:15-18:15
|
Sala A. Panel dyskusyjny: Najem, zakup, czy outsourcing sprzętu i usług? Budowa, zakup czy najem nieruchomości?
|
17:15-18:15 | Sala B. Panel dyskusyjny: Jakość obiektów logistycznych i co od niej zależy.
|
18:15 | Zakończenie prac, networking |
19:30-24:00 | Gala dinner |
DZIEŃ II – 15 marca 2019 roku, piątek | |
09:00-10:00 | Rejestracja, networking, poranna kawa |
10:00-13:00 | BUSINESS FORUM cz. I
W drugim dniu Konferencji odbędzie się Business Forum. Na Business Forum firmy, świadczące usługi dla logistyki i przemysłu, zaprezentują Ci swoje najnowsze produkty i rozwiązania.
|
13:00-14:00 | Lunch networkingowy |
14:00-14:30 | Wystąpienie mówcy motywacyjnego Marka Stelmaszaka. |
14:30-15:30 | Panel dyskusyjny: Nowoczesne wyposażenie hal. |
15:30-17:00
|
BUSINESS FORUM cz. II |
17:00 | Zakończenie wydarzenia |
Super że organizatorem jest polska firma. Program bardzo interesujący, gratuluję organizatorom i do zobaczenia 14 marca w Hotelu Lord!
Jedzie nas 10 osób, wiecie może czy można negocjować ceny dla większych grup? Teoretycznie widzę ofertę dla grup trzyosobowych. Ale może dałoby się coś wynegocjować dla większych grup? Próbował ktoś?
U nas z firmy w trójkę jedziemy. Konferencja zapowiada się naprawdę ciekawie. Jak tylko dowiedzieliśmy, że będzie taka organizowana to od razu się zapisaliśmy. Na konferencji będą takie osobistości jak np Antonowicz więc czuję, że nie będzie to w żadnym wypadku zmarnowany czas.
ja tez sie wybieram, zal opuscic takie wydarzenie, tylu ludzi z branzy bedzie sobie mozna pogadac, powymieniac sie pomyslami, to beda intensywne dwa dni!
Też jadę! 🙂 Żeby się rozwijać trzeba być na bieżąco, a ta konferencja to najlepszy sposób ku temu. Widzimy się w czwartek 😉
Mi na hasło JARTOM udało się taniej wynająć nocleg na konferencje, wiec super. Już nie mogę się doczekać czwartku. Dawno w branży nie było tak ważnego wydarzenia z tyloma liczącymi się w branży osobami. Trzeba tam być.
To już jutro!! Gotowi na 2 intensywne dni? Ja planuję dziś się porządnie wyspać, żeby mieć światły umysł, w końcu tyle ważnych tematów…