Program Konferencji:

Uczestnicy poznają rzeczywiste przypadki („case study”) sposobu postępowania firm i osób podczas podejmowania kluczowych decyzji logistycznych. Kluczowych to znaczy takich których wartość jednostkowa była bardzo poważna w skali przedsiębiorstwa lub których skutki są odczuwalne przez wiele lat, czyli:
  • wybór lokalizacji zakładu produkcyjnego lub magazynu,
  • wybór: najem, zakup, budowa, czy outsourcing sprzętu, nieruchomości i usług,
  • oszacowanie kosztów eksploatacji urządzeń, maszyn i nieruchomości w długim okresie czasu,
  • porównanie wiarygodności kontrahentów przy kluczowych transakcjach, których skutki odczuwa się przez wiele lat,
  • inwestycje w bezpieczeństwo,
  • zmiana skali działania przedsiębiorstwa,
  • automatyzacja, wprowadzanie sztucznej inteligencji,
  • wchodzenie na nowe rynki,
  • współpraca międzynarodowa,
  • spełnienie nowych wymagań prawnych,
  • dobór kadr dla logistyki.

Lista prelegentów

Chcesz wystąpić w Business Forum ze swoją ofertą lub razem z nami współtworzyć Konferencję?

Zostań Partnerem 

DZIEŃ I – 14 marca 2019 roku, czwartek
09:30-10:30 Rejestracja, networking, poranna kawa
10:30-10:45 Otwarcie/Powitanie uczestników/Wprowadzenie do zagadnień Konferencji.
Tomasz Branecki – Prezes | JARTOM Real Estate – Organizator Konferencji
dr inż. Tomasz Schweitzer – Prezes Polskiego Komitetu Normalizacyjnego
prof. zw. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk  | Wyższa Szkoła Logistyki / Packaging Reesearch Institute
11:15-12:00 Sala A. Panel dyskusyjny: Kadry kwalifikowane dla logistyki.
  • Wpływ rywalizacji cenami usług, na jakość kadr.
  • Rozwiązania problemów rotacji i utrzymania ciągłości zatrudnienia.
  • Zintegrowany System Kwalifikacji – nowe narzędzie wdrażania kadr.
  • Opisy zawodów w logistyce – źródłem wiedzy o kwalifikacjach.
  • Magazynier jako kwalifikacja rynkowa.
11:15-12:00 Sala B. Panel dyskusyjny: Obniżenie kosztów zużycia energii w procesach magazynowania i produkcji.
  • Czy ceny energii będą dalej rosły? – opinie ekspertów.
  • W jaki sposób utrzymać całkowite koszty energii w ryzach przy rosnących cenach?
  • Jak skutecznie spełnić obowiązek ustawowy – audyt energetyczny przedsiębiorstwa czy wdrożenie Systemu Zarządzania Energią wg ISO 50001?
  • Audyt Energetyczny czy System Zarządzania Energią – które rozwiązanie w praktyce pozwoli zaoszczędzić więcej?
  • Z czym praktycznie wiąże się wdrożenie ISO 50001 i jakich korzyści możemy się spodziewać?
  • Audyty energetyczne – różnice w usługach tego typu – jak wybrać najlepszą opcję dla swojego przedsiębiorstwa?
  • Jak zaoszczędzić na kosztach energii – przykładowe rozwiązania techniczne.
  • Sposoby na minimalizowanie ryzyka wzrostu cen energii. Czy częściowe uniezależnienie się od dostawców energii ma sens ekonomiczny?
  • Koszt energii a cena najmu – jak wybierać obiekty o niższych kosztach eksploatacyjnych?
12:00-13:00 Innowacje na rynku logistycznym cz. I
  • Metody Monitorowania dachów wielkopowierzchniowych.
  • Projekty badawcze, a inwestycyjne – wybór formy dofinansowania z UE w aspekcie potrzeb rozwojowych.
13:00-14:00 Lunch networkingowy
14:00-16:00 Innowacje na rynku logistycznym cz. II
16:00-16:15 Przerwa kawowa
16:15-17:15 Sala A. Panel dyskusyjny: Zmiana lokalizacji magazynu lub zakładu produkcyjnego
  • Czy zmieniać, czy zostać w poprzednim miejscu? Porównanie zysków i strat.
  • Co rynek oferuje? Czy jest oczekiwana oferta?
  • Czy ceny spadają, czy rosną?
  • Jak wybrać nową lokalizację, jakie czynniki analizować?
  • Jakie są koszty zmiany lokalizacji?
16:15-17:15 Sala B. Panel dyskusyjny: Inwestycje w bezpieczeństwo użytkowania hal oraz wybór opcji ubezpieczeń.
  • Wpływ procesu projektowania na bezpieczeństwo.
  • Czy już wiesz, że strażak i ubezpieczyciel “rządzą światem”?
  • Jakie przepisy i wymagania się zaostrzają?
  • Rozwiązania techniczne poprawiające bezpieczeństwo.
17:15-18:15
Sala A. Panel dyskusyjny: Najem, zakup, czy outsourcing sprzętu i usług? Budowa, zakup czy najem nieruchomości?
  • Porównanie długoterminowe. Rzeczywiste rozwiązania.
  • Intralogistyka.
  • Nieruchomości w BTS, BTO.
  • Budowa, zakup, czy najem hali.
  • Usługi logistyczne.
  • Samochody specjalistyczne (chłodnie, pancerne, przewóz paliwa i inne).

 

17:15-18:15 Sala B. Panel dyskusyjny: Jakość obiektów logistycznych i co od niej zależy.
  • Wymagania dotyczące obiektów magazynowych i ich klasyfikacja.
  • Aktualne formy i zasady oceny jakości usług budowlanych.
  • Aktualne przykłady innowacyjności w budownictwie związanym z logistyką.
  • Wpływ rywalizacji rynkowymi stawkami czynszów za magazyny, na jakość obiektów budowlanych.
  • Dlaczego niektóre nieruchomości się nie sprzedają?
  • Relacja kosztów eksploatacyjnych z jakością budynków.
  • Międzynarodowe inwestycje i wymiana wiedzy w zakresie technologii i rozwoju usług.

 

18:15 Zakończenie prac, networking
19:30-24:00 Gala dinner

 

DZIEŃ II – 15 marca 2019 roku, piątek
09:00-10:00 Rejestracja, networking, poranna kawa
10:00-13:00 BUSINESS FORUM cz. I

W drugim dniu Konferencji odbędzie się Business Forum. Na Business Forum firmy, świadczące usługi dla logistyki i przemysłu, zaprezentują Ci swoje najnowsze produkty i rozwiązania.

  • Nowy wózek widłowy UniCarriers.
  • Prezentacja wybranych ofert inwestycyjnych – grunty pod logistykę.
  • Automatyka magazynowa.
  • Posadzki.
  • Doki, bramy
  • Specjalistyczne wyposażenie magazynu.
  • Zaskakujące, nowe aplikacje logistyczne.
13:00-14:00 Lunch networkingowy
14:00-14:30 Wystąpienie mówcy motywacyjnego Marka Stelmaszaka.
14:30-15:30 Panel dyskusyjny: Nowoczesne wyposażenie hal.
15:30-17:00
BUSINESS FORUM cz. II
17:00 Zakończenie wydarzenia

 

 

7 KOMENTARZE

  1. Super że organizatorem jest polska firma. Program bardzo interesujący, gratuluję organizatorom i do zobaczenia 14 marca w Hotelu Lord!

  2. Jedzie nas 10 osób, wiecie może czy można negocjować ceny dla większych grup? Teoretycznie widzę ofertę dla grup trzyosobowych. Ale może dałoby się coś wynegocjować dla większych grup? Próbował ktoś?

  3. U nas z firmy w trójkę jedziemy. Konferencja zapowiada się naprawdę ciekawie. Jak tylko dowiedzieliśmy, że będzie taka organizowana to od razu się zapisaliśmy. Na konferencji będą takie osobistości jak np Antonowicz więc czuję, że nie będzie to w żadnym wypadku zmarnowany czas.

  4. ja tez sie wybieram, zal opuscic takie wydarzenie, tylu ludzi z branzy bedzie sobie mozna pogadac, powymieniac sie pomyslami, to beda intensywne dwa dni!

  5. Też jadę! 🙂 Żeby się rozwijać trzeba być na bieżąco, a ta konferencja to najlepszy sposób ku temu. Widzimy się w czwartek 😉

  6. Mi na hasło JARTOM udało się taniej wynająć nocleg na konferencje, wiec super. Już nie mogę się doczekać czwartku. Dawno w branży nie było tak ważnego wydarzenia z tyloma liczącymi się w branży osobami. Trzeba tam być.

  7. To już jutro!! Gotowi na 2 intensywne dni? Ja planuję dziś się porządnie wyspać, żeby mieć światły umysł, w końcu tyle ważnych tematów…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj