InPost wprowadza znaczki pocztowe

InPost od 9 lipca wprowadza nowe struktury wagowe korespondencji. Do tego celu firma wprowadza do swojej oferty znaczki pocztowe, które pomogą obniżyć ceny swoich usług dla swoich klientów. 

Głównym celem InPost jest podnoszenie efektywności i konkurencyjności świadczonych usług, dlatego – chcąc sprostać wysokim wymaganiom Klientów – firma rozszerza wachlarz swoich usług przez wprowadzenie struktury wagowej. Możliwe też będzie korzystanie z własnych opakowań, co znacznie uprości proces nadawania przesyłek, a jednocześnie ułatwi samym Klientom korzystanie z usług InPost. Wraz ze zmianą struktury wagowej, firma zastosowała nowe rozwiązanie w postaci znaczków pocztowych. Znaczki mają nominały: 0,20 groszy, 0,30 groszy, 0,50 groszy, 0,80 groszy, 1 złoty i 5 złotych. Ich sprzedaż prowadzona jest w każdym Punkcie Obsługi Klienta.

  • Jeśli Klient będzie chciał nadać korespondencję/ przesyłkę w swojej kopercie, wystarczy, że w Punkcie Obsługi Klienta zakupi znaczek o wartości odpowiedniej dla wagi listu”– wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.

Wprowadzenie znaczków pocztowych oznacza obniżenie cen usług InPost dla części kategorii wagowych. I tak np.: za nadanie szybkiej paczki pocztowej do 2 kg zapłacimy tylko 5 złotych, co oznacza spadek ceny aż o 70 procent! Ponadto, InPost tradycyjnie przygotował także atrakcyjną ofertę dla klientów biznesowych, która jest dostosowana do potrzeb klienta, w zależności od ilości nadawanej korespondencji. Na największe rabaty mogą liczyć jak zawsze stali klienci, którzy mają podpisane umowy o współpracy z InPostem na regularne doręczanie korespondencji. Zniżki cenowe obejmują także zakup znaczków pocztowych.

  • Chcemy być najlepszym partnerem dla naszych klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi pocztowe oraz rozwiązania, które pomogą w realizacji celów biznesowych. Dzięki nowej ofercie Klienci naszej firmy zyskają możliwość nadawania przesyłek bez ograniczeń co do wielkości oraz wagi. Mam nadzieję, że to udogodnienie usatysfakcjonuje nawet najbardziej wymagających Klientów, a tym samym ułatwi korzystanie z naszych usług – dodaje Rafał Brzoska.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili