8.4 C
Warszawa
piątek, 19 kwietnia, 2024

InPost otwiera nowe oddziały

InPost – pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym – intensywnie rozwija sieć obsługi w całej Polsce. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g.

Zgodnie z zakładaną strategią rozwojową firma uruchomiła w lutym 2007 cztery nowe oddziały – trzy w Małopolsce i jeden na Śląsku. Lista miast obsługiwanych przez InPost powiększyła się o: Kęty, Andrychów, Gorlice oraz Czechowice-Dziedzice. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy w 78 miastach Polski poprzez sieć 1000 Punktów Obsługi Klienta, z czego 6 znajduje się w obrębie nowo powstałych oddziałów.

Spółka kieruje swoją ofertę do Klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu.

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca 2007 roku zostanie utworzonych 2500 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie w całym kraju do 150. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost są przyjmowane w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

  • Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost – mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili