Dodatni wynik finansowy Poczty Polskiej w 2011 roku

 

— Już widzimy pozytywną zmianę. W 2009 r. po raz pierwszy wzrost przychodów był większy niż kosztów. Zakładamy, że w 2011 r. powinniśmy osiągnąć dodatni wynik finansowy — zapowiada Andrzej Polakowski, prezes Poczty Polskiej.
Reklama:

Rywale PP coraz agresywniej walczą o klientów korporacyjnych. Narodowy operator nie zamierza się poddać. Spółka nadepnie na nogę firmom kurierskim. Przygotowała nowości dla robiących zakupy w sklepach internetowych.

— Istotą e-przesyłki jest rezygnacja z tzw. ostatniej mili: klient będzie odbierał przesyłkę w wybranym przez siebie urzędzie pocztowym. Dzięki niższym kosztom mogliśmy zaoferować niższą cenę. Powiadomienie o możliwości odebrania paczki klient dostanie e-mailem lub SMS-em. Usługa jest już po etapie pilotażu i wprowadzamy ją na szeroką skalę. Zabiegamy o to, by sklepy internetowe wpisały e-paczkę na listę możliwych sposobów dostawy — wyjaśnia Mariusz Popek, członek zarządu PP odpowiedzialny za usługi pocztowe i finansowe. 

Źródło: pb.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili