DHL Express jednym z Liderów Logistyki w programie Operator Logistyczny Roku

0 104
  • DHL Express otrzymał nagrodę Lidera Logistyki w kategorii międzynarodowych usług kurierskich
  • W 2018 roku firma wdrożyła program rozwoju dla polskich przedsiębiorstw m.in. z branży e-commerce
  • Firma jest laureatem nagród i wyróżnień programu nieprzerwanie od 2003 roku

Tegoroczna Gala Logistyki, Transportu i Produkcji była okazją żeby po raz siedemnasty przyznać nagrody i wyróżnienia badania Operator Logistyczny Roku, prowadzonego przez Wydawnictwo Eurologistics oraz Data Group Consulting. Jest to niezależne badanie sprawdzające satysfakcję klientów korzystających z usług firm logistycznych. Program jest realizowany od 2002 roku.

Firma DHL Express została wyróżniona prestiżową nagrodą Lider Logistyki 2018 w kategorii międzynarodowych usług kurierskich. Jesteśmy niesamowicie dumni, że DHL Express spotkało tak duże wyróżnienie, jakim jest nagroda w programie badawczym Operator Logistyczny Roku – powiedział Tomasz Buraś, Prezes Zarządu DHL Express (Poland) – Nagroda pokazuje, że niezmiennie cieszymy się zaufaniem naszych klientów, co jest dla nas najważniejszym celem – wszystkie nasze działania prowadzone są z myślą o doskonałej ich obsłudze i zadowoleniu. Pozostajemy liderami rynku międzynarodowych usług kurierskich i mamy zamiar nieustannie rozwijać się i doskonalić. Wierzymy, że pod tym względem przyszły rok będzie jeszcze bardziej udany, niż mijający 2018.

Od tego roku DHL Express kieruje swoją ofertę także do sklepów e-commerce, decydujących się na rozszerzenie swojej działalności na rynki zagraniczne. Przedsiębiorstwa z sektora MŚP, z którymi w dużej mierze współpracuje firma, są źródłem już blisko połowy eksportu w skali kraju. Znacznie rozbudowana została sieć DHL Service Point, czyli punktów wygodnych nadań i odbiorów przesyłek międzynarodowych, które są zlokalizowane w wygodnych z perspektywy klienta placówkach, takich jak saloniki prasowe, galerie handlowe, czy dworce. Ich liczba w całej Polsce przekroczyła już 700. Wprowadzone zostały również dwa nowe rozwiązania technologiczne – aplikacja MyDHL+, będącą zbiorem zaawansowanych narzędzi logistycznych, a także On Demand Delivery, czyli jedna globalna usługa, która daje klientom elastyczność przy wyborze dogodnego dla nich terminu i miejsca odbioru przesyłki.

Co więcej, firma dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę w Polsce – w tym roku otworzyła nowoczesne terminale lotnicze we Wrocławiu, Łodzi, a także w Gdańsku. Ale to nie koniec, na nadchodzący rok są już zaplanowane kolejne inwestycje.

Reklama

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej