Anna Mikulska w MJCC

MJCC Employer Branding Consultant stworzy zespół w oparciu o praktyków w dziedzinie budowania wizerunku pracodawców.

Do zespołu MJCC Employer Branding Consultants dołączyła Anna Mikulska. Będzie odpowiadać za przygotowanie strategii rozwoju firmy, a także bieżącą współpracę z klientami i realizację projektów doradczych z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.

Do tej pory Mikulska pracowała w Coca-Cola HBC Polska, gdzie odpowiadała za działania wizerunkowe firmy na rynku pracy i przygotowanie programu rozwoju absolwentów. Wcześniej przez 4 lata pracowała w PricewaterhouseCoopers; w firmie koordynowała organizację konkursu „Grasz o staż” i współtworzyła kampanie rekrutacyjne firmy. Z PwC zdobyła kilka prestiżowych nagród przyznawanych pracodawcom, m.in. 3 tytuły „Pracodawca Roku”. Zawodowo angażowała się także w projekty z obszaru odpowiedzialnego biznesu – prowadziła warsztaty w ramach kampanii „Wyślij CV – ktoś czeka”, koordynowała zaangażowanie PwC w Ligę Odpowiedzialnego Biznesu i współpracowała z magazynem „Integracja”. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie.

– Cieszę się, że mam szansę współtworzyć innowacyjną na polskim rynku firmę kompleksowo wspierającą pracodawców w wysiłkach zmierzających do wzmocnienia wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Wierzę, że rynek działań z zakresu Employer Branding będzie się w Polsce dynamicznie rozwijał, a takie firmy, jak MJCC będą ważnymi partnerami każdej poważnie podchodzącej do relacji z pracownikami firmy – powiedziała Mikulska.

Elementem strategii MJCC jest rozwój firmy w oparciu o praktyków Employer Branding.

– Przygotowanie oraz realizacja strategii budowania wizerunku organizacji jako pracodawcy wymaga  doświadczenia i bardzo dobrej znajomości rynku. Pozwala to na przygotowanie naprawdę skutecznych i efektywnych rozwiązań zarówno pod względem czasowym, jak i kosztowym. Dlatego tylko poprzez budowę trzonu zespołu z uznanych praktyków możemy świadczyć usługi najwyższej jakości i dostarczać klientom rzeczywistą wartość dodaną – podkreśla Adrian Juchimiuk, partner w MJCC.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili