8.5 C
Warszawa
niedziela, 25 lutego, 2024

Top Management wybiera InPost

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP wynika, że 26% prywatnych przedsiębiorców oraz 23% kierowników i specjalistów, znających markę InPost – pierwszego niezależnego operatora pocztowego o zasięgu ogólnokrajowym – korzysta z usług świadczonych przez firmę.

– Atrakcyjna oferta cenowa, jak również szeroka oferta produktowa sprawiają, że z dnia na dzień rośnie zainteresowanie usługami świadczonymi przez InPost. Ogromnie nas cieszy to, że jedna czwarta badanych menedżerów, kierowników i specjalistów nadaje korespondencję firmową za pośrednictwem InPost. Mamy jednak świadomość, że jest to Klient szczególnie wymagający, dlatego nieustannie dbamy o jakość naszych usług oraz konkurencyjność w zakresie oferowanych produktów – mówi Rafał Brzoska Prezes firmy InPost.

InPost – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów – wprowadził w marcu nową usługę dla firm, polegającą na kompleksowym obrocie dokumentami pomiędzy instytucjami i osobami fizycznymi. Oferta skierowana jest głównie do banków, instytucji finansowych i ubezpieczeniowych, jak również przedsiębiorców podpisujących umowy z kontrahentami w innych miastach.

Badanie zostało zrealizowane metodą wywiadu face-to-face w okresie 22-26.02.2007 na próbie 1004 mieszkańców Polski w wieku 15 lat więcej.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
319ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili