POLZAK 2009

Szanowni Państwo, Drodzy Członkowie i Przyjaciele PSML,

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Sekcja Zakupów mają zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w kolejnym forum zakupowym „POLZAK 2009”.  Jest to już V edycja forum, a poprzednie cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Podczas naszych spotkań poruszaliśmy kluczowe dla środowiska zakupowego tematy, związane bezpośrednio z zarządzaniem zakupami, zarządzaniem bazą dostawców jak i rolą i znaczeniem zakupów w organizacjach.

V Forum Zakupowe POLZAK 2009 odbędzie się w dniach 22-23 października 2009 r. na terenie Centrum Targowego EXPO XXI w Warszawie i będzie imprezą skierowaną do profesjonalnych menedżerów zakupów.

Jego motywem przewodnim będzie zaprezentowanie najlepszych praktyk i rozwiązań w zakupach zapewniających polskim firmom gwarancję zwycięstwa w niezwykle konkurencyjnym i turbulentnym otoczeniu biznesowym XXI wieku. Wychodząc naprzeciw temu celowi pragniemy, aby dwa dni obrad w gronie wybitnych ekspertów wkomponować w ramy tematyczne:

„Obecne wyzwania wielką szansą na zwiększenie roli procesów zakupowych we wszystkich obszarach działalności firmy”

Program POLZAK 2009 powinien jeszcze bardziej przybliżyć Państwu tematykę funkcjonowania zakupów w przedsiębiorstwach, zaprezentować aspekty finansowe, prawne i organizacyjne. Chcemy również poruszyć, bardzo ważny dla środowiska zakupowego, temat oczekiwań stawianych przed działami zakupów w kryzysie.

Wzorem lat ubiegłych chcemy, aby to było spotkanie Praktyków dla Praktyków.
POLZAK to spotkanie, które charakteryzuje się otwartą dyskusją, swobodną wymianą doświadczeń i poglądów. Naszą intencją, jako organizatorów, jest utrzymanie tej konwencji.

Jak co roku nasza konferencja będzie miała również część nieformalną – wieczorne spotkanie w „klubowej” atmosferze. Ta część spotkania odgrywa bardzo dużą rolę integrującą środowisko, pozwala dzielić się doświadczeniami, poznać bliżej osoby z branży.

Szczegółowe informacje dotyczące miejsca, prelegentów, agendy oraz organizacji będziemy przekazywali w kolejnych komunikatach pocztą elektroniczną, w fachowych pismach oraz portalach internetowych.
Liczymy na Państwa udział w tym wydarzeniu i będziemy wdzięczni za przekazanie informacji o konferencji osobom z branży zakupowej.

Naszym punktem honoru jest utrzymanie bardzo wysokiego poziomu merytorycznego spotkania.
Opłata konferencyjna:
Członkowie PSML: 700 PLN (+VAT)
Pozostali uczestnicy: 1.000 PLN (+VAT)
Bal: 150 PLN (+VAT) osoba towarzysząca.

Szczegóły dotyczące programu Formu i towarzyszących mu imprez będą sukcesywnie uszczegóławiane w najbliższych miesiącach na stronach www PSML.

Kontakt organizacyjny (PSML):   
Agnieszka Markow
Tel.   022 849 32 49
Tel.   022 646 44 00
Tel.   022 646 44 06
Kom. 0 502 268 895

biuro@psml.pl
Do zobaczenia 22 października,

Serdecznie zapraszamy,
Zarząd PSML i Sekcja Zakupów

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili