Podsumowanie 20. edycji targów MIPIM

Międzynarodowe targi MIPIM od dwudziestu lat przyciągają inwestorów, deweloperów, finansistów, konsultantów, czyli wszystkich żywo zainteresowanych sytuacją na rynku real estate. Co prawda, kryzys spowodował nieco mniejszą niż w ubiegłych latach frekwencję, jednak dużych graczy nie zabrakło. Wśród tegorocznych wystawców szczególnie wyróżniały się  stoiska rosyjskie z Krasnodarskiem na czele. Rosja, jak co roku, skupia na sobie uwagę inwestorów za pomocą gigantycznych makiet i pięknych hostess. Z kolei polskie miasta, w tym Warszawa, prezentowały swoje oferty inwestycyjne za pomocą wizualizacji miejsc, które wkrótce zostaną przebudowane m.in. Placów: Teatralnego i Bankowego. Nie zabrakło także makiety Stadionu Narodowego. Mermaid Properties, spółka obecna na stoisku warszawskim, w ramach hasła przewodniego stolicy „Grow with Warsaw – Revitalization”, prezentowała projekt rewitalizacji Pałacu Młodziejowskiego na warszawskim Starym Mieście. W ciągu najbliższych dwóch lat ten zabytkowy kompleks zostanie przekształcony w luksusową rezydencję, składającą się z dwudziestu przestronnych apartamentów oraz dwóch lokali użytkowych. Rewitalizacja budynku sprawi, że Pałac nie utraci swojego klimatu pałacowego, a jego fasada nie zostanie naruszona. Nowością będą m.in. rozwiązania współczesnej technologii, takie jak parking podziemny.

Wśród odwiedzających stand dewelopera, znaleźli się m.in. zainteresowani zakupem apartamentu na Miodowej Brazylijczycy, Anglicy oraz mieszkańcy Republiki Południowej Afryki.

– Bardzo cieszy nas fakt, że Pałac Młodziejowskiego wzbudził zainteresowanie zwiedzających z tak odległych zakątków świata. Ich pozytywne komentarze są dla nas sygnałem, że rewitalizacja Pałacu jest projektem interesującym nie tylko w Polsce, ale unikalnym w skali światowej – mówi Radosław Sieroń, prezes Mermaid Properties. Przez udział w MIPIM oczekiwaliśmy bezpośrednich spotkań z zainteresowanymi projektem Miodowa 10 oraz rozmów z zagranicznymi inwestorami. Oba cele udało nam się osiągnąć. Dodatkowo mieliśmy okazję promować na arenie międzynarodowej inwestycje biurowe realizowane przez nas zarówno w Warszawie, jak i Łodzi – dodaje Sieroń.

Stołeczne stoisko uświetniła swoją osobą Prezydent Warszawy – Hanna Gronkiewicz – Waltz, otwierając w środę 11 marca uroczystą przemową cocktail.

Forma uczestnictwa w targach znacznie różni się ze względu na kraj pochodzenia wystawcy. Podczas, gdy kraje zachodnioeuropejskie traktują swoje stoiska jako miejsce spotkań, zarówno biznesowych, jak i mniej formalnych, kraje Europy Środkowej i Wschodniej, stawiają na prezentację stoisk i swoich produktów. Jednak to właśnie różnorodność prezentacji wszystkich uczestniczących w targach wystawców i nie gasnące zainteresowanie targami, sprawia że wystawiennictwo jest nadal tak popularną metodą promocji marki  – reasumuje Sieroń.

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili