Wśród odwiedzających stand dewelopera, znaleźli się m.in. zainteresowani zakupem apartamentu na Miodowej Brazylijczycy, Anglicy oraz mieszkańcy Republiki Południowej Afryki.
– Bardzo cieszy nas fakt, że Pałac Młodziejowskiego wzbudził zainteresowanie zwiedzających z tak odległych zakątków świata. Ich pozytywne komentarze są dla nas sygnałem, że rewitalizacja Pałacu jest projektem interesującym nie tylko w Polsce, ale unikalnym w skali światowej – mówi Radosław Sieroń, prezes Mermaid Properties. Przez udział w MIPIM oczekiwaliśmy bezpośrednich spotkań z zainteresowanymi projektem Miodowa 10 oraz rozmów z zagranicznymi inwestorami. Oba cele udało nam się osiągnąć. Dodatkowo mieliśmy okazję promować na arenie międzynarodowej inwestycje biurowe realizowane przez nas zarówno w Warszawie, jak i Łodzi – dodaje Sieroń.
Stołeczne stoisko uświetniła swoją osobą Prezydent Warszawy – Hanna Gronkiewicz – Waltz, otwierając w środę 11 marca uroczystą przemową cocktail.
Forma uczestnictwa w targach znacznie różni się ze względu na kraj pochodzenia wystawcy. Podczas, gdy kraje zachodnioeuropejskie traktują swoje stoiska jako miejsce spotkań, zarówno biznesowych, jak i mniej formalnych, kraje Europy Środkowej i Wschodniej, stawiają na prezentację stoisk i swoich produktów. Jednak to właśnie różnorodność prezentacji wszystkich uczestniczących w targach wystawców i nie gasnące zainteresowanie targami, sprawia że wystawiennictwo jest nadal tak popularną metodą promocji marki – reasumuje Sieroń.