PGP i InPost wdrożyły EPO w całej Polsce

Nieodebrana korespondencja oczekuje w ponad 8000 punktach awizacyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju.


Zakończyliśmy wdrażanie EPO w całej Polsce. Kilkanaście miesięcy temu przyjęliśmy na siebie zobowiązanie, które zaczęliśmy realizować już w miesiąc po podpisaniu umowy na dostarczanie korespondencji dla sądów i prokuratur. Zdajemy sobie sprawę, że to nowatorskie rozwiązanie w sposób rewolucyjny przyspiesza obrót korespondencją sądową. Dzięki ścisłej współpracy z Ministerstwem Sprawiedliwości udało nam się wdrożyć EPO w wyznaczonym terminie – powiedział Witold Szczurek, prezes zarządu PGP S.A.


EPO całkowicie zastępuje papierowe zwrotne potwierdzenia odbioru, tzw. „zwrotkę”, które po odebraniu korespondencji trzeba wypełnić i wysłać do nadawcy.


 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
314ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili