13.5 C
Warszawa
niedziela, 14 kwietnia, 2024

Na torach w nowych kolorach

Koncern logistyczny CTL Logistics, właściciel największej prywatnej kolei w Polsce, rozpoczyna proces rebrandingu. Od stycznia 2007 roku na wagonach i lokomotywach CTL Logistics pojawiło się nowe logo. 

Zmieniając je firma wybrała również nową kolorystykę – połączenie czerni, kilku odcieni szarości i srebra zastąpi dotychczasowe zestawienie czterech kontrastowych kolorów.

– Zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe logo akurat w tę okrągłą rocznicę, ponieważ zależy nam na podkreśleniu wartości, którym pozostajemy wierni od początku, a które stały się źródłem naszego sukcesu – nieustanny rozwój i dbałość o satysfakcję klienta – dodaje prezes Pawluk. 

W ramach procesu ciągłego podnoszenia jakości uznano, że nadszedł czas na modernizację logo. Nowa kolorystyka, prosta i elegancka zarazem, ma podkreślać zalety CTL Logistics.

– Rebradning w firmie takiej jak nasza to duże wyzwanie. Zmieniają się przecież nie tylko papier firmowy i wizytówki. Nowe kolory muszą się pojawić także na naszych składach kolejowych. Ale my w CTL Logistics lubimy skomplikowane zadania – śmieje się Jarosław Pawluk.

e-Logistyka.pl

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili