Lider Globalizacji 2007

Instytut Globalizacji, wolnorynkowy instytut spraw publicznych, ma zaszczyt ogłosić konkurs na Lidera Globalizacji 2007 dla firm i przedsiębiorców. Celem konkursu jest wyłonienie przedsiębiorstw najlepiej zintegrowanych z gospodarką światową oraz w największym stopniu korzystających z dobrodziejstw globalizacji.

Zgłoś swoją firmę do konkursu!

Globalizacja przynosi firmom wiele korzyści, takich jak wzrost obrotów czy dostęp do nowych rynków. Stawia jednak też wiele wyzwań: konieczność nieustannej modernizacji, informatyzacja czy konieczność prowadzenia procesów biznesowych w czasie rzeczywistym.

Polska w niewielkim stopniu korzysta z szans, jakie stwarza gospodarcza, polityczna i społeczna integracja świata. Dlatego warto wyróżnić firmy, które czują się pewnie na arenie międzynarodowej, aby stanowiły dla innych przedsiębiorców przykład do naśladowania.

Celem wyłonienia Lidera Globalizacji, Instytut będzie badał integrację ekonomiczną firmy z gospodarką światową, mobilność zasobów ludzkich, zaawansowanie technologiczne oraz sprawność poruszania się na arenie międzynarodowej.

Liderzy Globalizacji zostaną wyłonieni i uhonorowani szczególnymi nagrodami podczas Śniadania Instytut Globalizacji w Teatrze Wielkim w Warszawie, na początku 2007 r.

Jak wziąć udział w konkursie?

wypełnij formularz rejestracyjny;

wnieś opłatę rejestracyjnąna na rzecz Fundacji Instytut Globalizacji, nr konta 94 1050 1298 1000 0023 0807 9884, w wysokości zależnej od czasu zgłoszenia:

wczesne, przed 1 listopada 2007 r. – 3500 zł;
regularne, przed 1 grudnia 2007 r. – 4000 zł;
last minute, przed 1 stycznia 2008 r. – 4500 zł.

Udział w konkursie oznacza akcpetację regulaminu kunkursu (PDF).

Po weryfikacji danych i odnotowaniu wpłaty poinformujemy Państwa o uczestnictwie w konkursie!

Wszelkich informacji udzielamy pod e-mailem: instytut@globalizacja.org lub nr tel. +48 32 232 65 54, w godz. 9-15.

Partnerzy konkursu:

Portal e-logistyka.pl

Portal e-biznes.pl

Tygodnik Najwyższy Czas

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili