3.8 C
Warszawa
niedziela, 21 kwietnia, 2024

Integer.pl ma kolejne dofinansowanie unijne

Grupa Integer.pl złożyła od 2008 roku 25 wniosków na inwestycje o wartości ok. 80-90 mln zł, z czego dotacje mogą wynieść ponad 50%. Od początku 2009 roku Grupa pozyskała na wdrażanie i rozwój nowoczesnych rozwiązań, inwestycje w modernizację zaplecza logistycznego oraz szkolenia pracowników już 50,7 mln zł. Zwycięski projekt realizowany będzie w ramach Działania 1. Rozwój Przedsiębiorczości, priorytet I – Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu.

– Stymulowanie rozwoju rynku e-usług przez wsparcie przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą jest doskonałym rozwiązaniem pomocowym. Kolejno pozyskiwane przez Integer.pl dofinansowania unijne pozwolą nam na szybkie i skuteczne uruchomienie nowoczesnej usługi doręczania paczek. Jesteśmy przekonani, że wdrażane rozwiązanie wytyczy nowe standardy branży pocztowo-kurierskiej i zmobilizuje konkurencję do większego zaangażowania w rozwój i innowacyjność rynku. Efekty tych działań z pewnością odczują wszyscy klienci – powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

Wprowadzenie usługi Paczkomaty 24/7 na rynek wspiera Projekt 01. Akcja zakłada stworzenie społeczności testującej funkcjonalność usługi. Projekt 01 tworzą aktywni internauci, którzy kupując lub sprzedając on-line wspólnie kreują nową erę e-zakupów. W akcji weźmie udział 10 000 osób, które wyślą swoje zgłoszenie i pomyślnie przejdą weryfikację. Dzięki temu jako pierwsi będą mogli poznać i współtworzyć najnowocześniejszą usługę wysyłkową w Europie. Okres pre-launchu usługi Paczkomaty 24/7 realizowany w ramach Projektu 01 będzie trwał do 31 sierpnia 2009. Szczegóły dotyczące kampanii dostępne są na stronie  http://www.projekt01.pl

O aktywności spółek z Grupy świadczy nie tylko poszerzanie wachlarza świadczonych usług, ale również nawiązywanie współpracy z kolejnymi strategicznymi Klientami. W lipcu 2009 Integer.pl – w ramach intensyfikacji działań z zakresu B2C – podpisał nową umowę obejmującą kolportaż materiałów reklamowych. Firma będzie współpracowała z jednym z wiodących polskich wydawnictw do 31 grudnia 2011 roku. Wartość zlecenia szacuje się na ok. 11 mln zł. Z kolei InPost – dzięki udanej współpracy z ogólnopolskim operatorem sieci kablowej – bezterminowo przedłużył dotychczasową umowę. Wartość transakcji w okresie 5 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili