Datalogic – najlepszy wynik ze sprzedaży

Datalogic zanotowała wysoki wzrost dochodów ze sprzedaży, które w pierwszym kwartale 2007 roku wyniosły 103,4 miliona euro (+9% w stosunku do I kwartału 2006). Wszystkie Oddziały Grupy odnotowały wzrost w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku: w segmencie Automatycznej Identyfikacji +8% (82,9 mln euro) oraz Rozwoju Działalności +10% (20,5 mln euro).

Skonsolidowane dochody wynoszące 103,4 miliona euro w I kwartale 2007 roku (1Q07) są o 9% wyższe w porównaniu do dochodów z tego samego okresu ubiegłego roku (1Q06) wynoszących 95,2 mln euro (dane z raportu kwartalnego z dnia 31 marca 2007 zostaną zatwierdzone podczas zaplanowanego zebrania Zarządu w dniu 11 maja 2007 roku).

Datalogic to spółka notowana w ramach indeksu TechStar na mediolańskiej giełdzie papierów wartościowych, zajmująca się projektowaniem, produkcją i dystrybucją czytników kodów kreskowych oraz systemów RFID (ang. radio frequency identification devices, czyli system identyfikacji radiowej).

Pozytywne wyniki są efektem sprzyjających trendów zarówno w Dziale Automatycznej Identyfikacji (gdzie w pierwszym kwartale roku sprzedaż wyniosła 37,3 mln euro, bez uwzględnienia sprzedaży PSC, o 15% więcej w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku) oraz Dziale Rozwoju Działalności (20,5 mln euro na dzień 31 marca 2007 roku, wzrost o 10% w porównaniu do wyniku sprzedaży z 31 marca 2006 roku). Trwa dobra passa PSC, po bardzo dobrych wynikach w ostatnim kwartale 2006 roku, firma ta odnotowała także zwiększone wyniki w pierwszym kwartale roku 2007 (45,6 mln euro, +3% w stosunku do 1Q06). Jeśli chodzi o obszar działalności indywidualnej bardzo dobre wyniki osiągnęła linia Shopevolution (+164%) i Dział Komputerów Przenośnych (+45%).

  • Jesteśmy szczególnie zadowoleni z dobrych wyników uzyskanych w pierwszych trzech miesiącach roku – komentuje Roberto Tunioli, Dyrektor Generalny Datalogic – również z tego względu, iż projekt zmian, rozpoczęty w grudniu ubiegłego roku i zakończony w ostatnich miesiącach, spowodował wyraźne obciążenie dodatkową pracą kierowników Grupy. Pomimo tego – kontynuuje Tunioli – spółka osiągnęła najlepsze wyniki ze sprzedaży w historii Grupy.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili