22.9 C
Warszawa
środa, 22 maja, 2024

Bobby – koszyk na kółkach

Pojawił się nowy konkurent tradycyjnych wózków i koszyków sklepowych. Jest nim wprowadzany przez firmę Checkpoint Systems npwy produkt: Bobby — koszyk na kółkach.

Zdaniem przedstawicieli firmy, jego zadaniem jest ułatwienie zakupów konsumentom oraz zwiększenie zysków właścicieli sklepów.  — Ci pierwsi, przywiązani do tradycyjnych koszyków podświadomie rezygnują z dalszego kupowania, gdy stają się one zbyt ciężkie. Efektem są niższe przychody handlowców. — mówi Grzegorz Popek, odpowiedzialny za działania PR i marketing Checkpoint Systems.

Bobby dzięki kółkom i wysuwanej rączce może być z łatwością przesuwany po podłodze, co umożliwia robienie zakupów bez zbędnego obciążenia kręgosłupa. Koszyk jest w stanie pomieścić nawet 28 litrów, czyli prawie 20% więcej niż jego tradycyjny konkurent. W porównaniu do metalowych wózków jest on znacznie poręczniejszy i łatwiej się nim manewruje. — Bez problemu można z nim wjechać nawet między najciaśniej ustawione półki. — tłumaczy Popek.

Produkt jest już dostępny w Hiszpanii, Portugalii, Francji i Holandii. W Polsce na jego wprowadzenie zdecydowała się sieć dyskontów spożywczych Biedronka. Trwają także rozmowy handlowe z innymi sieciami zainteresowanymi innowacyjnym koszykiem.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili