23.6 C
Warszawa
sobota, 18 maja, 2024

Badania jakości usług lotniskowych

Międzynarodowy Port Lotniczy w Balicach w drugim kwartale 2007 roku przystąpił do programu badania jakości swoich usług. Program ten jest prowadzony przez Światową Radę Portów Lotniczych (Airports Council International).

– ACI ma przyjemność powitać krakowski port lotniczy, który jako pierwszy w Polsce przystąpił do programu badania jakości obsługi Airport Service Quality. Porty lotnicze biorące udział w tym programie zobowiązują się w sposób szczególny dbać o poprawę obsługi pasażerów poprzez monitorowanie ich satysfakcji z oferowanych usług oraz prowadzenie benchmarkingu w porównaniu z innymi portami lotniczymi na świecie. Przystąpienie do programu Airport Service Quality dowodzi, że dla krakowskiego lotniska zadowolenie klientów jest zasadniczym celem w zarządzaniu – mówi Robert J. Aaronson, Dyrektor generalny ACI Europe.

Obecnie w programie uczestniczy ponad 90 portów lotniczych z całego świata. Na wszystkich lotniskach badanie to opiera się na wystandaryzowanym kwestionariuszu ankiety. Dzięki temu uczestnicy programu mogą wzajemnie porównywać poziom usług w określonych obszarach działalności lotniskowej. Analiza danych z portów osiągających najlepsze wyniki oraz wzajemna wymiana informacji pozwala zidentyfikować światowe trendy w zakresie obsługi pasażerów.

Badania te będą również narzędziem pomocnym przy podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących dalszego rozwoju oraz usprawniania usług i infrastruktury na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków – Balice.

e-logistyka.pl

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
315ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili