Badania jakości usług lotniskowych

0 27

Międzynarodowy Port Lotniczy w Balicach w drugim kwartale 2007 roku przystąpił do programu badania jakości swoich usług. Program ten jest prowadzony przez Światową Radę Portów Lotniczych (Airports Council International).

– ACI ma przyjemność powitać krakowski port lotniczy, który jako pierwszy w Polsce przystąpił do programu badania jakości obsługi Airport Service Quality. Porty lotnicze biorące udział w tym programie zobowiązują się w sposób szczególny dbać o poprawę obsługi pasażerów poprzez monitorowanie ich satysfakcji z oferowanych usług oraz prowadzenie benchmarkingu w porównaniu z innymi portami lotniczymi na świecie. Przystąpienie do programu Airport Service Quality dowodzi, że dla krakowskiego lotniska zadowolenie klientów jest zasadniczym celem w zarządzaniu – mówi Robert J. Aaronson, Dyrektor generalny ACI Europe.

Obecnie w programie uczestniczy ponad 90 portów lotniczych z całego świata. Na wszystkich lotniskach badanie to opiera się na wystandaryzowanym kwestionariuszu ankiety. Dzięki temu uczestnicy programu mogą wzajemnie porównywać poziom usług w określonych obszarach działalności lotniskowej. Analiza danych z portów osiągających najlepsze wyniki oraz wzajemna wymiana informacji pozwala zidentyfikować światowe trendy w zakresie obsługi pasażerów.

Badania te będą również narzędziem pomocnym przy podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących dalszego rozwoju oraz usprawniania usług i infrastruktury na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków – Balice.

e-logistyka.pl

Reklama

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej