Getac Select™ – nowy zestaw rozwiązań opartych na kluczowych aplikacjach i grupach użytkowników

Predefiniowana konfiguracja urządzeń, akcesoriów, oprogramowania i usług upraszcza zakup i skraca czas dostarczenia do klienta

0 383

Getac ogłosił uruchomienie nowego programu Getac Select, oferującego szybsze i bardziej efektywne podejście do sprzedaży kanałowej w wielu branżach, w tym produkcji przemysłowej, użyteczności publicznej, transporcie i logistyce, energetyce oraz w sektorze bezpieczeństwa publicznego. Getac Select łączy starannie dobrany, wstępnie skonfigurowany sprzęt, oprogramowanie, akcesoria i profesjonalne usługi w zbiór specjalistycznych rozwiązań, zoptymalizowanych pod kątem zastosowań w określonych branżach i dla określonych grup użytkowników. Rozwiązania dla każdej z branż zostały opracowane w oparciu o opinie klientów i partnerów oraz bogate doświadczenie Getac w taki sposób, aby stworzyć szczególnie korzystne powiązania produktów i usług, które nie są dostępne na rynku w żadnej ofercie pakietowej.

Getac Select oferuje liczne korzyści dla partnerów. Nie tylko ułatwia identyfikowanie i rekomendowanie rozwiązań do konkretnych zastosowań u klienta, ale także optymalizuje dostępność produktu i skraca czas dostawy do zaledwie kilku tygodni. Zwiększają się również możliwości sprzedaży konsultacyjnej, a rozbudowany program testowania i certyfikacji prowadzony przez Getac zapewnia klientom otrzymywanie produktów zawsze najwyższej jakości.

Doskonałym przykładem wdrożenia Getac Select jest system przygotowany dla wózków widłowych do zastosowań magazynowych. W centrum systemu znajduje się wielokrotnie nagradzany tablet Getac F110, który dzięki w pełni wytrzymałej konstrukcji, 11,6-calowemu ekranowi i odporności na warunki pogodowe jest idealny do magazynów działających w budynkach jak i na zewnętrz. Szereg dostępnych opcji montażu, zasilaczy i akcesoriów do przenoszenia urządzenia optymalizują wydajność pracowników. Za każdym razem, gdy wózki widłowe są w użyciu, nad bezpieczeństwem operatorów i pracowników magazynu czuwa specjalna aplikacja Driving Safety Utility. Dodatkowe oprogramowanie pomaga utrzymać płynną transmisję danych w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca w magazynie. W zestawie znajduje się również oprogramowanie Getac do zarządzania urządzeniami (GDMS), które umożliwia klientom zdalne monitorowanie stanu urządzeń, aktywne wykrywanie potencjalnych problemów i zapobieganie nieplanowanym przestojom. Za wdrożeniem systemu Getac Select stoi również pełne wsparcie serwisowe z opcją rozszerzonej gwarancji i możliwością jej indywidualnego dostosowania.

„Getac Select jest wynikiem naszego szeroko zakrojonego dialogu z przemysłem na całym świecie, śledzenia wyzwań jakie stoją przed firmami i wykorzystania naszego doświadczenia w taki sposób, żeby dostarczyć jak najbardziej efektywne rozwiązania” – mówi Rowina Lee, Vice Pesident of Global Sales, Getac. “Getac Select pomaga naszym partnerom w szybkim znalezieniu kompleksowych rozwiązań nawet do najbardziej wyspecjalizowanych zastosowań oraz udostępnieniu ich klientom w ciągu tygodni, a nie miesięcy. Dzięki temu mogą oni znacznie szybciej osiągać korzyści”.

O Getac

Getac należy do grupy MiTAC-Synnex (38 mld USD przychodu w 2018 r.). Firma powstała w 1989 r. jako joint venture ze spółką GE Aerospace, dostawcą elektroniki dla firm z sektora obronności. Getac produkuje wytrzymałe wzmocnione notebooki, tablety, urządzenia podręczne i mobilne systemy wideo dla klientów z rynku zbrojeniowego, służb bezpieczeństwa publicznego, służb komunalnych oraz dla firm z segmentu przemysłowego, transportowego, motoryzacyjnego czy logistyki. Więcej informacji na stronie www.getac.com

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej