12. edycja Kongresu Rynku FMCG

Audience at the conference hall. Business Conference and Presentation
0 17

Szanowni Państwo,

W dniach 28-29 maja 2019 r. w Warszawie, w hotelu DoubleTree by Hilton, odbędzie się Kongres Rynku FMCG 2019, największa w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej konferencja, poświęcona lokalnym i globalnym trendom, nowym ideom oraz przyszłości sektora retail, e-commerce i przemysłowi FMCG oraz ich otoczeniu usługowo-technicznemu.

Pragniemy serdecznie zaprosić producentów, dostawców usług i inwestorów z województwa warmińsko-mazurskiego do wzięcia udziału w Kongresie Rynku FMCG.

Kongres to:

  • 2-DNIOWA KONFERENCJA – arena spotkań kluczowych przedstawicieli branży FMCG. Uczestniczy w niej ponad 100 prelegentów i 1200 słuchaczy!
  • TARGI B2B – produkty i innowacyjne rozwiązania dla sektora zaprezentuje 100 polskich i zagranicznych producentów żywności, kosmetyków i chemii gospodarczej
  • MATCHMAKING MEETINGS system indywidualnych spotkań biznesowych ze wskazanymi przez partnera uczestnikami Kongresu to niepowtarzalna okazja, by porozmawiać z decydentami, z którymi na co dzień kontakt jest utrudniony.
  • KONKURS MARKET ROKU I DROGERIA ROKU – prestiżowe plebiscyty wyłaniające najlepsze sklepy spożywcze i drogerie w Polsce. Zwycięzców wskazuje obradujące w dniu Kongresu Jury – grono 60 topowych menadżerów najważniejszych firm sektora FMCG, przedstawicieli instytutów badawczych oraz organizacji branżowych.

Zapraszam do zapoznania się z relacją video z 2018 roku – pokazuje skalę wydarzenia i opinie naszych gości, co jest najlepszą rekomendacją:

PRELEGENCI – C-SUITS

 

KONGRES RYNKU FMCG 2019 – program ZEWNĘTRZNY

DZIEŃ I (28 maja 2019)

8:30 – 9:00 Rejestracja gości
SESJA INAUGURACYJNA9:00 – 9:10 Powitanie gości
 SALA GŁÓWNA9:10 – 9:30 Trendy i ryzyka. Gospodarcze scenariusze dla handlu detalicznego w regionie CEE
Jan Krzysztof Bielecki, Przewodniczący Rady Partnerów w EY Poland, były
Premier, były Dyrektor Wykonawczy w Europejskim Banku Odbudowy i Rozwoju
9:30 – 9:50 Przyszłość należy do małego formatu
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
9:50 – 10:10 Retail of the future
Bogdan Łukasik, Współzałożyciel i Szef Rady Nadzorczej, Modern-Expo
10:10 – 10:30 Connected Consumer
przedstawiciel firmy Surge Cloud
10:30 – 11:10 DEBATA: Wyzwania i szanse. Future retail disruption Uczestnicy:
1.Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
2.Bogdan Łukasik, Współzałożyciel i Szef Rady Nadzorczej, Modern-Expo
3.Ronny Gottschlich, Członek Rady Nadzorczej Studenac Retail, ex CEO Lidl UK, CEO & twórca firmy doradczej Heunadel Retail Advisory Ronny Gottschlich & Associates
11:20-11:40 PRZERWA KAWOWA
11:40 – 12.00 Convenience Foodservice – przenikanie się konceptów sklepowych i gastronomicznych
Jerzy Tymofiejew, Chief Development Officer, AmRest
12.00 – 12.20 Future vision of Retail
Adam Adamczyk, SAP SCM Consultant
12.20 – 12.40 Big impact! Nowy handel, nowy ład w sektorze handlu online i offline
przedstawiciel firmy OC&C
12:40 – 13:20 DEBATA: Effective retail ecosystem – transformacja cyfrowa w handlu
1.Marcin Rosati, Prezes Zarządu, Media Markt Saturn Polska
2.Rafał Brzoska, Prezes Zarządu, InPost
3.Eglė Šimė, CEO, Franmax, Maxima Grupe
4.przedstawiciel firmy Surge Cloud
13:30 – 14:30 OBRADY JURY KONKURSÓW | BUSINESS MIXER | PRZERWA OBIADOWA
STRATEGIE W BIZNESIE HANDLOWYM14:30 – 14:50 Creating a format for the future
Jeff Salter, Senior Director Store Concept & International Marketing, Netto, Salling Group
14:50 – 15:05 Handel detaliczny wielu prędkości
prezentacja partnera
15:05 – 15:20 Nowe prawo, nowe strategie w sektorze handlu i dystrybucji
prezentacja partnera
15.20 – 15:35 Hipermarket trzeba wynaleźć na nowo!
w trakcie potwierdzania
15:35 – 16:15 DEBATA: Handel pod presją legislacji, rynku pracy i konsumenta
Uczestnicy:
1.Renata Juszkiewicz, Dyrektor Generalna, POHiD
2.Remigiusz Czernecki, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy, GK Specjał
3.Jacek Owczarek, Członek Zarządu, Grupa Eurocash
4.Łukasz Wojciechowski, Partner, Consumer Products & Retail Poland Leader, Ernst & Young
5.Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
6.Tomasz Kaczyński, Partner, DZP
16:15 – 19:00 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER
 

GALA

19:00 – 21:45 Gala finałowa konkursów MARKET ROKU i DROGERIA ROKU 2019
19:00 – 24:00 After Party
SALA TEMATYCZNA 1SKLEP PRZYSZŁOŚCI – Retail Forum by Modern Expo14:30 – 14:50 Role of innovations in retail transformation

Petro Pylypiuk, CEO, Modern-Expo Group

14:50 – 15:10 Disruptors & game changers. The world of retail after the discounters era
Ronny Gottschlich, Członek Rady Nadzorczej Studenac Retail, ex CEO Lidl UK, CEO & twórca firmy doradczej Heunadel Retail Advisory Ronny Gottschlich & Associates
15:10 – 15:30 6 trends shaping the future of retail from a global perspective
Leo van de Polder, Global Development Director, Shop! Assotiation
15.30 – 15:50 Neuroscience in customer experience and loyalty
dr Ana Iorga, Founder Director & Chief Neuroscientist, Buyer Brain
15:50 – 16:10 Nowe podejście do insightu konsumenckiego
dr Jacek Pogorzelski, Bussines Strategy Leader, Blue Box
16:15 – 17:15 PRZERWA KAWOWA | BUSINESS MIXER
17:15 – 17:35 Digital Innovation in retail. Global examples
Wojciech Bogdanowicz, Partner, Lider Praktyki Dóbr Konsumpcyjnych i Handlu
Detalicznego, McKinsey&Company
17:35 – 17:55 Effective ways to design attractive retail space
Michał Górski, CEO, Schwitzke Górski
17:55 – 18:15 Case Study
w trakcie potwierdzania
18:15 – 18:35 Case Study
w trakcie potwierdzania
SALA TEMATYCZNA 2STRATEGIE FOOD I NON-FOOD14:30 – 14:50 AI i uczenie maszynowe w strategiach asortymentowych sieci handlowych
przedstawiciel firmy EDG
14:50 – 15:05 Non-food w grze! Nie tylko dyskonty i hipermarkety chcą zarabiać na ofercie przemysłowej
przedstawiciel firmy Nielsen
15:05 – 15:20 Eco beauty. Kosmetyki ekologiczne przyszłością branży
Anna Paprocka-Przedlacka, CEO, Biovana
15.20 – 15:35 Strategie asortymentowe w sklepach przyszłości
w trakcie potwierdzania
15:35 – 15:50 Budowanie siły marki i wartości rynku alkoholi mocnych w sytuacji
presji cenowej ze strony sieci handlowych i konsumenta przedstawiciel firmy CEDC
15:50 – 16:05 Ewolucja strategii asortymentowej dyskontów
Sebastian Starzyński, Prezes Zarządu, ABR Sesta
16:15 – 17:15 PRZERWA KAWOWA | BUSINESS MIXER
17:15 – 17:30 E-commerce i IoT zmienią rynek kosmetyków i produktów higienicznych
Marcin Półchłopek, Associate Director, Beauty and Grooming, Procter & Gamble Central Europe
17:30 – 17:45 GO BIO! Początek obsesji konsumentów na punkcie zdrowia, jakości i bezpieczeństwa
Dorota Peretiatkowicz, Dyrektor ds. Syndyków, IQS Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Business Unit Director, IQS
17:45 – 18:20 DEBATA: Transformacja żywnościowa szansą dla polskiego przemysłu, rolnictwa i handlu
Uczestnicy:
1.Michał Sadecki, Prezes Zarządu, PGS
2.Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy, E.Leclerc
3.Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia
SALA TEMATYCZNA 3ŁAŃCUCH DOSTAW W CENTRUM UWAGI14:30 – 14:50 Self-Service & automation w handlu
dr inż. Bartosz Soroczyński, przedsiębiorca, inwestor, CEO, PGK Ltd.
14:50 – 15:05 Łańcuch dostaw przyszłości – technologie i trendy
dr. Inż. Waldemar Osmólski, Kierownik Katedry Logistyki, Instytut Logistyki i Magazynowania
15:05 – 15:20 Monitoring GPS sposobem na zwiększenie efektywności
prezentacja partnera
15.20 – 15:35 Click & collect – czy maszyny do odbioru zakupów zrewolucjonizują
polski rynek detaliczny?
Marcin Warzocha, CEO, Coolomat Sp. z o.o.
15:35 – 15:50 Just in time. Nowe modele logistyczne odpowiedzią na zmiany zachowań konsumentów
prezentacja partnera
15:50 – 16:05 Logistyka ostatniej mili
w trakcie potwierdzania
16:15 – 17:15 PRZERWA KAWOWA | BUSINESS MIXER
17:15 – 17:30 Logistyka e-commerce na przykładzie e-grocery: wyzwania i rozwiązania
dr hab. Arkadiusz Kawa, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Pro
Partner, Last Mile Experts
17:30 – 17:45 Inteligentne opakowania szansą na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw FMCG
prezentacja partnera
17:45 – 18:20 DEBATA: Łańcuch dostaw w dobie omnichannel. Wyzwania i zagrożenia
Uczestnicy:
1.Andrzej Kraszewski, Prezes Zarządu, Ren
2.Jerzy Cichostępski, Supply Chain and Food Service Delivery Operations Director at Makro Cash and Carry Poland
3.Piotr Stawski, Szef Biura Sklepów i Usług, Lotos Paliwa
4.Dariusz Kierski, Dyrektor Logistyk, Grupa Muszkieterów
5.Andrzej Bekierski, Bussines Development Manager, Grupa Raben

DZIEŃ II (29 maja 2019)

 SALA GŁÓWNASESJA INAUGURACYJNA9:30 – 9:40 Powitanie w II dniu konferencji
9:40 – 10:00 Megatrendy – demografia i nowe technologie zmieniają konsumentów i handel
Marta Marczak, Dyrektor, PwC
10:00 – 10:20 Nastroje konsumentów w CEE AD 2019/20
Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, Nielsen
10:20 – 10:40 Intelligent Customer Journey
Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead, Microsoft
Iwona Wojna, eCommerce Manager, Pepsico
10:40 – 11:00 Mobile only? Zwyczaje zakupowe mobilnego konsumenta
Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Lead, Central & Eastern Europe,
Facebook
11:00 – 12:00 DEBATA: Green retailing. Green consumer. Green revolution Uczestnicy:
1.Dominik Branny, Prezes Zarządu, Makro Cash and Carry Polska
2.Joanna Bohdanowicz, Dyrektor Sprzedaży, P&G
3.Robert Wawro, Wiceprezes Zarządu, Grupa Maspex Wadowice
4.Piotr Bieliński, Prezes Zarządu, Atlanta Poland
5.Katarzyna Barańska, Radca Prawny, PwC
12:00 – 13:00 PRZERWA KAWOWA
KONSUMENT W CENTRUM UWAGI13:00 – 13:20 Przyszłość convenience. Sprytny klient. Inteligentny sklep
w trakcie potwierdzania
13:20 – 13:40 Konsument przyszłości
przedstawiciel firmy Surge Cloud
13:40 – 13:55 Strategie angażowania klientów w handlu
Izabela Wanatowska, Dyrektor Sprzedaży, Coca-Cola HBC Polska
13:55 – 14:40 DEBATA: Customer Experience Uczestnicy:
1.Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Zarządu, Grupa Empik
2.Wojciech Muszyński, Managing Director of Retail Business, PKN Orlen
3.Marcin Langowski, Dyrektor Generalny, Dealz
4.Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży, Modern Expo
5.przedstawiciel firmy Nielsen
14:40 – 15:10 DEBATA: Challenges for retail Uczestnicy:
1.Piotr Nowjalis, Członek Rady Nadzorczej, Dino oraz CCC
2.Wojciech Kruszewski, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
3.Tomasz Polański, Dyrektor Generalny, Eurocash Dystrybucja
4. przedstawiciel firmy Surge Cloud
SALA TEMATYCZNA 1LOJALNOŚĆ I

STRATEGIE

13:00 – 13:15 Koniec wojny cenowej. Rozpoczyna się era walki o tożsamość marki
Sebastian Starzyński, Prezes Zarządu, ABR Sesta
13:15 – 13:30 Czy warto inwestować w lojalność? Trendy wpływające na sprzedaż w sektorze FMCG
Mariusz Cichy, Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards, Edenred Polska
13:30– 13:50 #influencerzy: Handel musi wykorzystać nowe kanały wpływu
w trakcie potwierdzania
13.50 – 14.05 Uczestnik prawdę Ci powie – wyniki badania Monitor Lojalności w B2B. Oczekiwania kontra rzeczywistość
Karolina Karolczak, Partnership & Procurement Director, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
14:05 – 15:05 DEBATA: Lojalność w handlu!
Uczestnicy:
1.Marek Szybalski, Prezes Zarządu, Rabat Detal
2.Adam Nowak, Country Loyalty Manager, IKEA Retail
3.Krzysztof Trojanowski, Dyrektor Zarządzający format supermarket, Członek Zarządu, Stokrotka
4.Marek Moczulski, Prezes Zarządu, Bakalland
15:10-16:10 LUNCH I ZAKOŃCZENIE KONGRESU
SALA TEMATYCZNA 2FOKUS NA TECHNOLOGIĘ I E-COMMERCE13:00 – 13:20 Święty Graal. Machine learning i personalizacja w obszarze e- commerce
Gabriel Matwiejczyk, Marketing Science Lead, Central & Eastern Europe,
Facebook
13:20 – 13:35 Retail Security. Statystyki i trendy
prezentacja partnera
13:35– 13:50 Customer journey w zakupach e-grocery
w trakcie potwierdzania
13:50 – 14:05 Warszawa – największy bastion rynku e-grocery w Polsce i jego perspektywy rozwoju
Tomasz Michalski, Dyrektor ds. Komercyjnych, Frisco.pl
14:05 – 15:05 DEBATA: Perspektywa 2025. Idealny model dla e-grocery Uczestnicy:
1. Jacek Palec, Dyrektor e-groceries, Allegro
2. Grzegorz Bielecki, Prezes Zarządu, Frisco.pl
3.Piotr Kondraciuk, prezes zarządu, Polski Koszyk
15:10-16:10 LUNCH I ZAKOŃCZENIE KONGRESU
SALA TEMATYCZNA 3FOKUS NA MARKI WŁASNE i MARKI PRYWATNE13:00 – 13:20 Strategie dla marki własnej w czasach zbyt dużego wyboru i ultra szybkich zakupów
Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel
13:20 – 13:35 Best Sellers! Miejsce marki własnej i produktów markowych w koszyku zakupowym
prezentacja partnera
13:35– 13:50 Private brands vs A brands. Nowe strategie detalistów
prezentacja partnera
13:50 – 14:05 Produkcja własna sieci handlowych zmieni rynek FMCG?
Diego J. Ruiz, CEO, Co-founder, Co-owner, Foodmakers
14:05 – 15:05 DEBATA: Future Private Labels. Od marki własnej do marki prywatnej Uczestnicy:
1.Magdalena Bigaj, Dyrektor Handlowy, Drogerie Natura
2.Jarosław Brudnicki, Dyrektor ds. Zakupów i Marketingu, Polomarket
3.Honorata Jarocka, Senior Food Analyst, Mintel
4. Michał Kruk, Dyrektor Sprzedaży, Dan Cake Polonia
15:10-16:10 LUNCH I ZAKOŃCZENIE KONGRESU

 

KONGRES RYNKU FMCG I MEDIA WYDAWNICTWA GOSPODARCZEGO = EDUKACJA I KOMPLEKSOWE USŁUGI DLA BIZNESU

Nie do przecenienia jest wykorzystanie przestrzeni konferencyjnej oraz wszystkich mediów Wydawnictwa, które zapewniają naszym partnerom ekskluzywną i kompleksową oprawę, widoczność marki i sprawiają, że na długo pozostaje ona w świadomości uczestników i czytelników. Dzięki naszym mediom gwarantujemy dotarcie z informacją do kluczowych postaci rynku. Firmy handlowe i produkcyjne oraz ich otoczenie w Polsce i na świecie znajdują się w okresie niezwykle dynamicznej i fascynującej transformacji cyfrowo-technologicznej, która będzie miała wpływ na ich przyszłość. Istotnym elementem Kongresu i magazynów są rozważania i dyskusje, które pomagają przedstawicielom handlu lepiej zrozumieć potrzeby konsumenta w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu cyfrowym, konsumenta połączonego, wygodnego, oczekującego więcej uwagi i błyskawicznego zaspokojenia jego oczekiwań. I to właśnie o tych zmianach, które z jednej strony są potężnym wyzwaniem, ale także szansą na rozwój i zbliżenie się do konsumenta będą dyskutować goście Kongresu i o których na łamach magazynów i portali przeczytają nasi prenumeratorzy.

Wśród najważniejszych kwestii, które zostaną poruszone podczas tegorocznej edycji Kongresu, co znajdzie swoje odzwierciedlenie także w mediach wydawnictwa, znajdą się m.in.:

  • identyfikowanie możliwości wzrostu dzięki pogłębionej wiedzy o rynku i postawach zakupowych,
  • trendy konsumenckie i zdrowie,
  • rynek pracy i automatyzacja,
  • transformacja cyfrowa i technologiczna,
  • środowiska naturalne i jego ochrona, w tym idea gospodarki obiegu zamkniętego,
  • płatności bezgotówkowe,
  • analiza Big Data
  • personalizacja oferty, mobilność i customer experience,
  • rozwiązania omnichannel i e-commerce,
  • idee handlu wysokiej prędkości i handlu bez granic,
  • strategia rozwoju, sprzedaży, marketingu, czy budowania łańcucha wartości

Rejestracji można dokonać za pomocą linku: https://www.kongresrynkufmcg.pl/rejestracja/

Serdecznie zapraszamy,

Reklama

Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej