22.7 C
Warszawa
wtorek, 9 sierpnia, 2022

Wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie w tym roku o 9 mld zł

Polska branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Tylko w zeszłym roku jej wartość wyniosła 27 mld zł, a w tym szacowany jest wzrost o 9 mld! Bezpowrotnie minęły więc czasy, kiedy to Polacy obawiali się zakupów online. Teraz kupowanie przez internet jest nie tylko wygodne, lecz także modne.


„Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko, ponieważ zarówno Polacy, jak i inni Europejczycy coraz bardziej przekonują się do tego, że zakupy online są bezpieczne, bardzo wygodne i dają dużo większe możliwości klientom” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Ebbig, senior brand marketing manager z firmy Zalando.


Co kupuje polski e-konsument? Najczęściej ubrania i dodatki. Wybiera je aż 72% badanych osób. Dużą grupę produktową stanowią również książki i płyty – te kupuje 68% ankietowanych. Co ciekawe, coraz częściej, robiąc zakupy, korzystamy z urządzeń mobilnych, takich jak telefon czy tablet. Dzięki temu możemy kupować szybciej, niezależnie od tego, gdzie obecnie się znajdujemy.

Powiązane Artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
319ObserwującyObserwuj
275ObserwującyObserwuj
spot_img

Z ostantiej chwili