25.3 C
Warszawa
piątek, 12 sierpnia, 2022

Silny wzrost sprzedaży online w marcu

Wynik ten jest najwyższy od października 2014 roku ireprezentuje – w odniesieniu do produktów niespożywczych – 17,6% sprzedaży detalicznej ogółem na przestrzeni całego miesiąca. Sprzedaż detaliczna w sektorze non-food-products w Wielkiej Brytanii wzrosła w tym czasie o 4,7%, z czego aż 1,4 punktu procentowego przypadło na sprzedaż w internecie.


Silny wzrost nastąpił w kategorii mebli, zabawek i innych produktów dla dzieci. Według najnowszych prognoz przygotowanych przez A.T. Kearney in Global Retail E-commerce Index w 2016 roku całkowita sprzedaż online osiągnie poziom 1,155 biliona dolarów, a do 2018 roku powinna osiągnąć nawet 1,506 biliona dolarów. Wśród największych rynków wymienia się Stany Zjednoczone, Chiny, Wielka Brytanię, Japonię oraz Niemcy.


Dynamiczny rozwój sektora e-commerce oznacza nowe wyzwania nie tylko dla właścicieli sklepów internetowych, ale również dla firm kurierskich i pozostałych operatorów logistycznych, którzy dedykują swoją ofertę branży związanej z e-handlem. Nawet na bardzo zaawansowanych rynkach wciąż brakuje operatora, który pod jednym dachem zapewni szybkie, wygodne i atrakcyjne cenowo dostawy produktów zamówionych online na rynkach krajowych i międzynarodowych, uwzględniając nie tylko doręczenie kurierskie do drzwi, ale także rozbudowane sieci click&collect, usługi paczkomatowe, dostawy next day czy produktów spożywczych. podsumowuje Rafał Brzoska.


 


 

Powiązane Artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
319ObserwującyObserwuj
274ObserwującyObserwuj
spot_img

Z ostantiej chwili