Przesyłki DHL Express do odbioru w sieciach Biedronka i Carrefour

0
  • Sieć SwipBox posiada w Polsce niemal 200 automatów dostępnych w sklepach Biedronka i Carrefour
  • Punkty SwipBox to kolejna, po DHL ServicePoint usługa, dzięki której możliwy jest osobisty odbiór przesyłek DHL Express. Łącznie firma oferuje już ponad 800 punktów odbioru na terenie całego kraju

DHL Express Poland, lider rozwoju międzynarodowego e-commerce, podpisał umowę z firmą SwipBox, operatorem obsługującym sieć automatów do odbioru paczek. Współpraca pozwoli zapewnić klientom DHL Express większą elastyczność wyboru sposobu dostawy i znacznie usprawni proces tzw. „last mile”, czyli ostatniego etapu doręczenia przesyłki. Dzięki współpracy z sieciami sklepów Biedronka i Carrefour w Polsce znajduje się już niemal 200 automatów. Ze względu na rosnący popyt na zautomatyzowane punkty odbioru firma SwipBox ma w planach postawić do końca roku nawet 1000 urządzeń tego typu.

Automaty SwipBox pozwalają rozbudować sieć punktów odbioru przesyłek, które stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów. Współpraca z DHL Express była więc naturalnym krokiem dla rozwoju obu firm – komentuje Michał Czechowski, Dyrektor Zarządzający SwipBox Polska.

Wygodny i bezpieczny odbiór przesyłek

Z doręczenia do automatu SwipBox można skorzystać w ramach usługi DHL Express On Demand Delivery lub przy wyborze punktu dostawy w e-sklepie. Ze względu na zlokalizowanie urządzeń wewnątrz sklepów, paczki są chronione przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a także objęte monitoringiem. Wygodę tego rodzaju dostawy zwiększa fakt, że po doręczeniu do automatu przesyłka będzie czekała na odbiór przez 3 dni.

Decydując się na ekspresowe przesyłki zagraniczne konsumenci oczekują szybkiego doręczenia, a także elastyczności przy wyborze czasu, miejsca i sposobu dostawy ­– mówi Agnieszka Błaś, Dyrektor Operacji w DHL Express Poland – By zapewnić klientom jak najszybsze i najbardziej komfortowe doręczenie stale rozbudowujemy sieć punktów wygodnego odbioru przesyłek, a także wprowadzamy usługi takie jak On Demand Delivery, czyli globalne narzędzie do zarządzania terminem, miejscem i sposobem dostawy, które znacznie zwiększa skuteczność pierwszego doręczenia.

DHL Express posiada w Polsce ponad 50 proc. udziału w rynku międzynarodowych przesyłek kurierskich. Wolumen przesyłek firmy z roku na rok odnotowuje wzrosty wyższe niż średnio cała branża kurierskich przesyłek międzynarodowych, co jest spowodowane stale rosnącym krajowym rynkiem e-commerce. Przedsiębiorcy coraz chętniej proponują usługi międzynarodowej dostawy premium. Posiadanie ich w ofercie e-sklepu może zwiększyć wartość koszyka zakupowego nawet o 70 proc.[1].

DHL – Globalna firma logistyczna

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. Sieć oddziałów DHL oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną.

DHL Express jest częścią Grupy Deutsche Post DHL. W 2017 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro.

[1] Źródło: badanie DHL Express 21st Century Sice Trade

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj