Polacy wysłali o 20 procent więcej paczek w trzecim kwartale 2014 roku

53

Jak pokazują statystyki Poczty Polskiej trzema najważniejszymi czynnikami wpływającymi na wybór dostawcy przesyłki, czy to pocztowej, czy kurierskiej są: terminowe doręczenie (41%), korzystne ceny usług (34%) oraz brak uszkodzeń (22%). Następnie plasują się brak zagubień (20%), wysoka skuteczność doręczeń do osób prywatnych(18%), możliwość śledzenia przesyłek (16%). Klienci cenią sobie również krótki okres oczekiwania na odbiór przesyłki (15%) oraz elastyczną ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb (12%).



Największym zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej cieszą się usługi kurierskie. W ciągu 9 miesięcy 2014 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, Polacy nadali o 40 % więcej pocztowych przesyłek kurierskich.



Oprócz logistyki przesyłek krajowych i zagranicznych Poczta zapewnia usługi finansowe, bankowe i ubezpieczeniowe, w tym szybkie płatności oraz e-zwroty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj