Strona główna Wiadomości E-Commerce Omnipack uruchamia nowe centra logistyczne. 13 tys. mkw. powierzchni i 200 pracowników

Omnipack uruchamia nowe centra logistyczne. 13 tys. mkw. powierzchni i 200 pracowników

Jeszcze większa wydajność operacji i automatyzacja – to zadania, jakie stoją przed nowymi centrami logistycznymi Omnipack, lidera rynku fulfillmentu dla e-commerce w Polsce.  

Uruchamiane przez Omnipack centra logistyczne będą zlokalizowane w Nadarzynie pod Warszawą (Segro Logistics Park Warsaw) oraz w Gorzowie Wielkopolskim (Panattoni Park Gorzów). Łączna powierzchnia nowych magazynów to niemal 13 tys. mkw. 

Dynamiczny wzrost obsługiwanych wolumenów i wciąż rosnące zainteresowanie naszą usługą, wymuszają zapotrzebowanie na nową przestrzeń operacyjną. Stąd decyzja o otwarciu kolejnych lokalizacji. Magazyny te zostaną zorganizowane w nowym standardzie, uwzględniającym przede wszystkim optymalizację i automatyzację procesów magazynowych – komentuje Rafał Szcześniewski, Founder & COO Omnipack. 

Lokalizacja magazynu w Gorzowie nie pozostaje bez znaczenia – jej uruchomienie to część strategii Omnipack na rok 2020, obejmującej szeroką ekspansję międzynarodową, w szczególności na rynku europejskim. Już dziś niemal połowa jej biznesu pochodzi z zagranicy.

Dzięki otwarciu naszego magazynu przy granicy z Niemcami będziemy w stanie zaoferować na tym rynku dostawę w standardzie na następny dzień roboczy i w cenie bardzo zbliżonej do lokalnych stawek krajowych w Niemczech. To ważny element przewagi konkurencyjnej, ułatwiający operowanie na europejskim rynku e-commerce – podkreśla Tomek Kasperski, Founder & CEO Omnipack. –  Wkrótce zamierzamy takie rozwiązania zaproponować również w innych krajach – zapowiada.

Nowe magazyny Omnipack w sumie dadzą zatrudnienie ponad 200 pracownikom – zarówno magazynierom, jak i team leaderom oraz pracownikom administracji. 

Od początku istnienia Omnipack to ludzie stanowili podstawę naszej firmy. Dzięki wspólnej pracy nie tylko magazynu, ale także obsługi klienta i teamu technologicznego, możemy oferować naszych klientom coraz bardziej konkurencyjne usługi i pomagać im walczyć z największymi w branży – dodaje Rafał Szcześniewski. 

Fulfillment ważnym elementem strategii e-commerce

Odsetek polskich internautów kupujących online rośnie z roku na rok. W 2019 jest to już 62% internautów – o 6 p.p. więcej, niż jeszcze rok temu. Kluczowymi kierunkami rozwoju e-commerce są potrzeby klientów. Oczekują oni coraz lepszych rozwiązań, zarówno pod względem wygody zakupów, jak i najwyższej jakości dostawy. Omnipack pomaga sklepom internetowym odpowiadać na te potrzeby i coraz wyższe wymagania. 

Firma działa w modelu fulfillment – oferuje sklepom internetowym kompleksową obsługę operacyjną: magazynowanie, pakowanie, wysyłkę oraz obsługę zwrotów, oraz technologiczną: integrację z kurierami oraz platformami e-commerce. Tylko w 2019 roku firma uruchomiła kilkanaście nowych rynków oraz oddała własną technologię: Client Portal i Return Tool.

Exit mobile version