0.7 C
Warszawa
środa, 30 listopada, 2022

Komisja Europejska ujawnia niewykorzystany potencjał rynku e-commerce

Tegoroczne dane Komisji Europejskiej dowodzą jednak, że wciąż istnieje wiele obszarów, które nie są wystarczająco rozwinięte – w tym m.in. europejski rynek usług cross border. Jak wynika z raportu, aż 61% konsumentów czuje się pewniej robiąc zakupy online na terenie własnego kraju niż w jakimkolwiek innym kraju Unii Europejskiej. Zmiany widoczne są również w odniesieniu do wydatków przeznaczanych na zakupy dokonywane w sieci. W Polsce aż jedna czwarta internautów deklaruje, że w kolejnym roku przeznaczy na zakupy w sieci więcej niż do tej pory.


Dane Komisji Europejskiej, zgodnie z którymi aż 61% konsumentów obawia się dokonywania zakupów online na terenie obcego kraju, wskazują, jak istotną rolę odgrywają przyzwyczajenia.  Zrozumienie tych potrzeb, uświadomienie e-konsumentom korzyści płynących z handlu transgranicznego, a przede wszystkim zapewnienie efektywnych usług logistycznych w tym zakresie z pewnością pozwoli najlepszym rosnąć dużo szybciej niż wskazuje na to dynamika rozwoju e-commerce – komentuje Rafał Brzoska


 


 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
317ObserwującyObserwuj
289ObserwującyObserwuj
spot_img

Firmy godne poznania – PROMAG

Cykl artykułów zamieszczanych na łamach portali i czasopism przedstawiający Polskie dynamiczne i innowacyjne firmy związane z Poznaniem i warte poznania. Dziś w cyklu „firmy warte...

Z ostantiej chwili