Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego, po raz drugi została uhonorowana tytułem „Marka Godna Zaufania”. Wyróżnienie jest dowodem na siłę marki DPD na polskim rynku i wysoką rozpoznawalność.
Uroczysta gala podsumowująca program „Marka Godna Zaufania” odbyła się 30.05 w teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrodę dla DPD Polska odebrał Łukasz Zembowicz, Członek Zarządu DPD Polska, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
Wyróżnienie to przyznawane jest przez redakcję miesięcznika My Company Polska. Wybór zwycięzcy odbywa się na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown, w którym biorą udział przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MŚP. Respondenci wypełniają ankiety online, w których spontanicznie odpowiadają, jakiej marce z danej kategorii ufają najbardziej. Badani mają za zadanie wytypowanie firm w 26 kategoriach najpopularniejszych usług i produktów dla biznesu. Wszystkie pytania są otwarte. Daje to równe szanse nominacji każdej marce niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazują na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.
– Nagrody przyznawane w wyniku rekomendacji ze strony klientów cieszą nas najbardziej, a ich zaufanie to nasz największy kapitał. Wyróżnienie „Marka Godna Zaufania” jest kolejnym po Superbrands potwierdzeniem tego, że marka DPD kojarzy się z cenionymi wartościami – wygodą, niezawodnością i bezpieczeństwem, a także z innowacyjnością i elastycznością. Naszą ofertę kierujemy do różnych grup klientów i dążymy do zapewnienia im jak najlepszych doświadczeń – zapewnia Łukasz Zembowicz.