DHL uruchomił nową platformę e-commerce

0

DHL Parcel uruchomił w Polsce “All You Need” – internetowy Pasaż Handlowy, dostępny pod adresem www.ayn.pl. W ten sposób oferuje detalistom z Polski nowy kanał internetowej sprzedaży. Pasaż uruchomiony został 18 lutego 2015, a sprzedający już teraz oferują na nim szeroką gamę produktów, począwszy od elektroniki użytkowej po meble. Oferta asortymentowa będzie stopniowo rozszerzana o nowe pozycje produktowe, oferowane przez kolejnych sprzedających, dołączających do platformy All You Need.


 


 



DHL Parcel poprzez All You Need oferuje każdemu e-detaliście, a zwłaszcza takiemu z segmentu MŚP, już nie tylko wysokiej jakości obsługę logistyczną, teraz zajmiemy się też marketingiem internetowym i obsługą transakcji. Tak aby e-Przedsiębiorca mógł skupić się na rozpoznaniu rynku, właściwym doborze asortymentu, źródłom zaopatrzenia, czyli decyzjom fundamentalnym dla stabilnego rozwoju jego przedsiębiorstwa. Dla dużych, wyspecjalizowanych graczy All You Need będzie uzupełniającym kanałem sprzedaży. Jednym i drugim znajdziemy internetowego nabywcę, obsłużymy transakcję, także w zakresie płatności, a na koniec dowieziemy zakupiony produkt.


– podkreśla Robert Sulich, dyrektor ds. marketingu DHL Parcel Polska.


 


Obecnie kupujący na AYN.PL mogą zrobić zakupy wybierając spośród już oferowanych ponad 200 tys. produktów udostępnionych przez sprzedających i zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych metod płatności, m.in. karty kredytowej.


 


Według danych dotyczących rynku e-commerce w Polsce, do zakupów online przyznaje się 46% polskich internautów (dane Gemius, 2014 rok). Zatem co drugi polski użytkownik sieci robi dzisiaj zakupy online, a co najważniejsze – korzysta z nich coraz częściej. Zdaniem Polaków zakupy online są niezwykle wygodne – umożliwiają znalezienie w sieci najkorzystniejszej oferty produktowej bądź usługowej, zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, oszczędzając tym samym czas i zapewniając bezpieczne sfinalizowanie transakcji.


 


Dzięki platformie All You Need, polscy detaliści zyskują dodatkowy kanał dotarcia do konsumentów. Z drugiej strony, konsumenci mogą dokonywać bezpiecznych zakupów i korzystać ze sprawdzonych usług. Po krótkiej rejestracji, konsumenci mogą wprowadzić kilka adresów dostawy i zarządzać nimi z poziomu dedykowanego im konta klienta. Za pełne bezpieczeństwo internetowych zakupów odpowiada międzynarodowy zespół specjalistów DHL Parcel.


 



Źródło: DHL/Newseria

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj