6.2 C
Warszawa
czwartek, 25 kwietnia, 2024

Amazon zamyka platformę wspierającą sklepy internetowe

Działalność rynkowa w tym zakresie okazała się dla Amazona trudna, ponieważ młodzi przedsiębiorcy jak Shopify i Bigcommerce mocno zainwestowali w rozbudowę swoich narzędzi, przyciągając dzięki temu więcej klientów. 


Usługi, które dostarczał Amazon zdecydowanie nie były wspierane przez najnowsze technologie. Może to być jednym z głównych powodów, dla których firma podjęła taki krok. Sklepy internetowe mają jeszcze rok, zanim Amazon definitywnie zakończy działalność. Nie ujawniono jeszcze żadnych konkretnych i szczegółowych informacji o powodach takiej decyzji, w związku z tym trzeba uzbroić się w cierpliwość, aby poznać dalsze plany firmy.


Amazon – jako globalny gigant e-commerce – może sobie pozwolić na testowanie nowych modeli biznesowych, nawet jeśli okazują się nietrafione. Firma bada w ten sposób rynek, sprawdzając jednocześnie własne możliwości. Działalność Amazona w zakresie wsparcia sklepów internetowych okazała się – tak jak w przeszłości wprowadzone przez niego rozwiązania paczkomatowe – niewystarczająco dopracowana pod wieloma względami, w konsekwencji czego firma musiała z nich zrezygnować. Kolejne wycofanie się Amazona z oferowanych przez niego dotąd usług dowodzi, że samodzielna działalność w wielu sektorach nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem biznesowym. – podsumowuje Rafał Brzoska.


 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
316ObserwującyObserwuj
318ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili