E-Commerce

Zobacz najnowsze artykuły w kategorii E-Commerce na E-logistyka.pl

FedEx Express Oficjalnym Sponsorem Ligi Europy UEFA na kolejne trzy sezony

FedEx Express, największa na świecie firma kurierska, ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsoringowej z Ligą Europy UEFA na czas sezonów 2018-2021. Jako dotychczasowy Główny Sponsor...

Kto dowozi w 2018?

Wojny cenowe wśród firm kurierskich, walka o dominację między pocztą a paczkomatami, a do tego rynek pracownika zwiększający koszty firm. Na rynku logistycznym nie...

Niemiecka pułapka na polskie e-sklepy

Firmy wysyłające do Niemiec towary w pudełkach, folii czy nawet kopertach bąbelkowych muszą pamiętać o nowych przepisach, które zaczną obowiązywać od nowego roku. Tym,...

Poczta Polska odnotowuje rekordowy wzrost sprzedaży usług kurierskich

Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla  klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku...

Nowy eSklep z opakowaniami od DPD Polska. Bezpieczne pakowanie – poradnik

Terminowość, jakość i bezpieczeństwo. To trzy podstawowe wymagania klienta wobec usługi kurierskiej. Dwa pierwsze elementy zależą przede wszystkim od firmy przewozowej, jednak odpowiednie zapakowanie...

DPD Polska najczęściej wybieraną firmą kurierską

Według corocznego raportu nt. polskiego rynku sprzedaży elektronicznej, „E-commerce w Polsce 2018”, firmy analitycznej Gemius, najczęściej wybieraną formą logistyki zakupionego w sieci towaru jest...

Na świecie ponad połowa internautów robi zakupy online

55 proc. internetowych konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online – wynika z badania przeprowadzonego przez PayPal i Ipsos. W pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych...

Poczta Polska przygotowuje się do rekordu na święta!

Poczta Polska spodziewa się mnóstwa paczek przed Świętami Bożego Narodzenia. Do obsługi coraz większej  liczby przesyłek potrzebni są dodatkowi pracownicy. Ruszyła rekrutacja sezonowa. Poszukiwani...

DHL Parcel z nową ofertą dla start-upów

Wychodząc naprzeciw klientom biznesowym, którzy rozpoczynają swoją przygodę z branżą e-commerce, DHL Parcel wprowadził nową usługę ”e-umowa”. Dzięki niej każda firma wysyłająca do 50...

Co nas czeka w e-commerce w 2018 roku?

Branża e-commerce ma za sobą bardzo udany 2017 rok. Rozwój i wzrost sprzedaży daje nadzieję, że 2018 będzie jeszcze lepszy. Czego można się spodziewać,...