OEX E-Business rozwija logistykę zagraniczną z kolejnym partnerem – GoGlobal24

0

W marcu 2019 r. spółki podpisały umowę, na mocy której GoGlobal24 będzie obsługiwał dla OEX E-Business wysyłki we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Dostarczanie przesyłek będzie realizowane we współpracy z lokalnymi firmami przewozowymi. Usługa będzie skierowana do wszystkich klientów OEX E-Business, w tym klientów platformy OEX24.com, którzy chcą realizować sprzedaż w tych krajach.

Współpraca z GoGlobal24 pozwoli na konsolidację przesyłek na terenie Polski, następnie ich zbiorczy transport do kraju odbiorcy i nadawanie ich w placówkach lokalnych przewoźników takich jak DPD DE, Colissimo czy Royal Mail. Punktem konsolidacji dla obecnych i przyszłych klientów GoGlobal24 będzie zarządzany przez spółkę OEX E-Business HUB logistyczny w Łubnej pod Warszawą, ponieważ jego lokalizacja w centrum kraju ułatwia logistykę związaną z obsługą klientów z Polski. Spółka z Grupy OEX będzie również realizowała transport przesyłek do sortowni GoGlobal24 we Wrocławiu.

Naszym celem jest digitalizacja i automatyzacja sprzedaży oraz ułatwianie polskim firmom rozwoju za granicą. Współpraca z GoGlobal24 idealnie wpisuje się w naszą strategię tworzenia rozwiązań, które umożliwią polskim producentom konkurowanie na zagranicznych rynkach. Usługa dostarczania paczek do końcowego klienta będzie bardziej atrakcyjna cenowo niż nadanie międzynarodowej paczki z Polski. Dodatkowo dzięki usługom jako punkt konsolidacyjny dla GoGlobal24 zwiększymy przepływ towarów w naszym magazynie w Łubnej – powiedział Artur Wojtaszek, prezes OEX E-Business.

Ze względu na formę transportu pomiędzy Polską a oddziałem firmy kurierskiej finalnie doręczającej przesyłkę, kalkulacja cenowa wypada najlepiej dla małych paczek, zarówno ze względu na wagę, jak i objętość.

W ramach współpracy będziemy oferować klientom OEX E-Business dedykowane ich odbiorcom punkty zwrotów w każdym z krajów, w których operujemy. Zdecydowanie zwiększa to zaufanie nabywców na rynkach zagranicznych do polskich sprzedawców oraz obniża koszt obsługi zwrotów od klientów na rynkach zagranicznych – powiedział Paweł Zakielarz, General Manager GoGlobal24.

GoGloba24 działa od 2012 roku i rozwija usługi związane z logistyką dla eCommerce. W latach 2016-17 spółka była laureatem konkursu Ekomersy za najlepsze rozwiązanie w Polsce wspierające ekspansję zagraniczną, wdrożenie systemu do generowania etykiet kurierskich z pominięciem integracji z kurierami poprzez API. W 2018 roku GoGlobal24 wdrożył nowe rozwiązanie dedykowane do obsługi zwrotów. Firma może pochwalić się stałym wzrostem wysyłanych paczek (średnio 30% rocznie) dzięki długotrwałej współpracy z wieloma partnerami oraz rozwojem na nowych rynkach zagranicznych.

GoGlobal24 to inicjator konferencji „E-wolucja” (e-wolucja.pl) promującej polskich sprzedawców na rynkach zagranicznych. W tym roku event odbędzie się po raz pierwszy w Warszawie, w Centrum Nauki Kopernik. Współorganizatorem wydarzenia jest OEX24.com – nowoczesny marketplace B2B, uruchomiony pod koniec lutego 2019.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj