Dzięki nowemu, elastycznemu kontraktowi serwisowemu, Volvo Trucks pomaga Klientom poprawić przepływy środków pieniężnych

0 517

Volvo Trucks wprowadza kontrakt Flexi-Gold — nowy kontrakt serwisowy oparty na rzeczywistym użytkowaniu z opłatami miesięcznymi dopasowanymi do realnego przebiegu. Oznacza to, że przewoźnicy mogą elastyczniej dopasowywać operacje do warunków rynkowych i popytu.

Funkcja “Connectivity” (Łączność) umożliwiła wprowadzenie nowych, elastycznych rozwiązań w kontraktach serwisowych i modeli płatności opartych na rzeczywistym użytkowaniu. Volvo Trucks wprowadza nowy kontrakt serwisowy Flexi-Gold o takim samym zakresie jak Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo, ale z opłatami miesięcznymi podzielonymi na część stałą i zmienną (na podstawie przejechanych kilometrów) dostosowaną do rzeczywistego przebiegu samochodu ciężarowego. 

„Wiele firm transportowych ma krótkoterminowe umowy ze swoimi Klientami lub działa na nieprzewidywalnych i zmiennych rynkach. Właściciele takich firm potrzebują większej elastyczności kontraktów serwisowych. Obecnie mamy już technologię, pozwalającą wprowadzić dynamiczne rozwiązania wykorzystujące funkcję “Connectivity” (Łączność)” — mówi Thomas Niemeijer, menedżer ds. rozwoju biznesu kontraktów serwisowych w Volvo Trucks.

Wprowadzenie kontraktu Volvo Flexi-Gold stało się możliwe dzięki postępom w dziedzinie telematyki, które umożliwiły pojazdom przekazywanie danych o przebiegu w czasie rzeczywistym do Volvo Trucks. Kontrakt oferuje Klientom 40-procentowy zakres elastyczności, co sprawia, że roczny przebieg może być wyższy lub niższy o 20 procent od uzgodnionego. Każda faktura miesięczna opiera się na rzeczywistym przebiegu z danego miesiąca, a przekroczenie uzgodnionego przebiegu na koniec roku (w zakresie elastyczności) nie wymaga dodatkowych faktur ani dokumentów. Dzięki temu kontrakt Flexi-Gold jest odpowiedni dla Klientów pracujących w warunkach sezonowych zmian i przy zmiennym popycie. 

„To proste — jeśli jeździsz mniej, płacisz mniej i vice versa. Kontrakt Volvo Flexi-Gold zapewnia taki sam zakres ochrony i dyspozycyjność jak Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo, przy takim samym przewidywalnym koszcie, ale z większą elastycznością pozwalającą na dostosowanie do zmieniających się potrzeb biznesowych” — mówi Thomas Niemeijer.

Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo to najbardziej wszechstronny kontrakt serwisowy Volvo Trucks obejmujący obsługę zapobiegawczą i planowanie serwisu na podstawie informacji przesłanych przez interfejs telematyczny pojazdu, a także wszystkie naprawy samochodu ciężarowego.

„Dzięki szybkiemu rozwojowi usług opartych na łączności przewoźnicy zyskali całkowicie nowe możliwości zwiększania dyspozycyjności i optymalizacji wykorzystania pojazdu. Wprowadzając elastyczny model płatności, nadaliśmy naszej ofercie nowy wymiar” — mówi Anna Müller, vice prezydent ds. obsługi posprzedażnej i rozwoju sieci w Volvo Trucks Europe.

Kontrakt Serwisowy Volvo Flexi-Gold jest już dostępny na wybranych rynkach europejskich, a w najbliższej przyszłości będzie stopniowo wprowadzany na kolejnych.

Fakty: Kontrakt Volvo Flexi-Gold

  • Kontrakt serwisowy oparty na rzeczywistym użytkowaniu. Zarówno prace obsługowe, jak i miesięczne opłaty, zależą od rzeczywistego przebiegu. 
  • Oferuje 40-procentowy zakres elastyczności szacowanego przebiegu rocznego.
  • Kontrakt Serwisowy Volvo Flexi-Gold zapewnia taką samą ochronę i dyspozycyjność jak Złoty Kontrakt Serwisowy Volvo.
  • Idealny dla przedsiębiorstw transportowych pracujących w branżach o dużej sezonowości i różnych nakładach pracy w zależności od danego roku.
  • Bez dodatkowego fakturowania i dokumentacji w przypadku przekroczenia przebiegu na koniec roku.
Może ci się spodobać również

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. AkceptujDowiedz się więcej