19.1 C
Warszawa
piątek, 22 września, 2023

Bezpieczeństwo, rozwój, dialog. Raport Odpowiedzialności DB Schenker w Polsce

DB Schenker w Polsce po raz czwarty wydał raport opisujący działania podejmowane we współpracy i na rzecz różnych grup interesariuszy: pracowników, klientów, dostawców, społeczności lokalnych. Publikacja przedstawia w cyklu dwuletnim dane: ekonomiczne, społeczne i środowiskowe. W raporcie DB Schenker uwzględnił głos kluczowych interesariuszy. W proces jego przygotowania zaangażowani byli pracownicy różnych działów firmy. Przeprowadzone zostały także wywiady z klientami i dostawcami. W ten sposób wyłoniono najbardziej istotne dla firmy i jej otoczenia aspekty zrównoważonego rozwoju, które następnie znalazły się

w Raporcie.


„Tegoroczny Raport Odpowiedzialności łączy trzy kluczowe dla nas i naszych interesariuszy obszary: bezpieczeństwo, rozwój i dialog – wartości, o które starannie dbamy wyznaczając strategiczne kierunki rozwoju całej firmy” – mówi Monika Pachniak-Radzińska, Dyrektor Komunikacji DB Schenker North & East Europe. „Raportowanie pozafinansowe to dla nas ważny element dialogu z otoczeniem, który przyczynia się do budowania kapitału społecznego” – dodaje Monika Pachniak-Radzińska.


Publikacja została poddana zewnętrznej, niezależnej weryfikacji przez firmę Deloitte Advisory Sp. z o.o. która potwierdziła, że przedstawione dane są wiarygodne.


W pracy nad materiałem DB Schenker korzystał z najnowszej wersji międzynarodowych wytycznych dotyczących raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative Standards (wydanych w październiku 2016 r.). Jest to jeden z pierwszych raportów w Polsce przygotowany w tym standardzie. Z szacunku dla środowiska raport został opublikowany tylko w wersji on-line – www.dbschenker-csr.pl


Warto dodać, że w promocji i komunikacji tegorocznego Raportu Odpowiedzialności DB Schenker wykorzystał najnowsze technologie. W tym celu powstała specjalna aplikacja na urządzenia mobilne, z interaktywną prezentacją raportu. 

Powiązane Artykuły

Jesteśmy również na

4,159FaniLubię
317ObserwującyObserwuj
317ObserwującyObserwuj
spot_img

Praca w Motorola Supply Chain & Procurement, czyli jak wygląda bycie Motorolaninem

Przyświeca nam jeden cel – pomagać innym, aby w najważniejszych momentach stawali na wysokości swoich zadań. Wartości firmy są dla nas fundamentem wszystkich działań....

Z ostantiej chwili