DPD Polska po raz drugi firmą „godną zaufania”

Firma DPD Polska, lider krajowego rynku kurierskiego, po raz drugi została uhonorowana tytułem „Marka Godna Zaufania”. Wyróżnienie jest dowodem na siłę marki DPD na polskim rynku i wysoką rozpoznawalność.

Uroczysta gala podsumowująca program „Marka Godna Zaufania” odbyła się 30.05 w teatrze Kamienica w Warszawie. Nagrodę dla DPD Polska odebrał Łukasz Zembowicz, Członek Zarządu DPD Polska, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Wyróżnienie to przyznawane jest przez redakcję miesięcznika My Company Polska.  Wybór zwycięzcy odbywa się na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown, w którym biorą udział przedsiębiorcy – reprezentanci sektora MŚP. Respondenci wypełniają ankiety online, w których spontanicznie odpowiadają, jakiej marce z danej kategorii ufają najbardziej. Badani mają za zadanie wytypowanie firm w 26 kategoriach najpopularniejszych usług i produktów dla biznesu. Wszystkie pytania są otwarte. Daje to równe szanse nominacji każdej marce niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazują na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.

– Nagrody przyznawane w wyniku rekomendacji ze strony klientów cieszą nas najbardziej, a ich zaufanie to nasz największy kapitał. Wyróżnienie „Marka Godna Zaufania” jest kolejnym po Superbrands potwierdzeniem tego, że marka DPD kojarzy się z cenionymi wartościami – wygodą, niezawodnością i bezpieczeństwem, a także z innowacyjnością i elastycznością. Naszą ofertę kierujemy do różnych grup klientów i dążymy do zapewnienia im jak najlepszych doświadczeń – zapewnia Łukasz Zembowicz. 

DPD PolskaKantar Millward BrownKurierŁukasz Zembowicz
Komentarze (0)
Dodaj Komentarz