Ecommerce - stały wzrost w 2015 roku - E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter

Sprzedaż e-commerce będzie utrzymywać stały wzrost w 2015 roku

09.02.2015, Redakcja e-logistyka.pl
Komentarze (0)

Badanie przeprowadzone przez RetailMeNot wspólnie z Centre for Retail Research przewiduje, że w bieżącym roku wzrost europejskiego rynku e-commerce utrzyma się na poziomie podobnym do zeszłorocznego, czyli 18,4%, podczas gdy handel tradycyjny zmaleje o 1,4%.

W 2014 roku wartość sprzedaży online w Europie wyniosła 156 miliardów euro, w 2015 ma wynieść 185 miliardów euro. Wzrosnąć ma liczba e-konsumentów (17,8%) i przeciętna roczna wartość zakupów online przypadająca na jednego klienta (z 874 euro w 2014 do 970 euro w 2015).

Optymistyczne prognozy dla europejskiego e-commerce znajdują odzwierciedlenie na rynku francuskim. Dzięki coraz większej liczbie ofert internetowych, nowym kupującym i wzrostowi transakcji on-line, sprzedaż internetowa we Francji może osiągnąć 62,4 miliardy euro na koniec 2015 roku – wskazuje prognoza French Ecommerce Federation. Spośród 15 największych sklepów internetowych we Francji, 8 to sklepy dostępne stacjonarnie. Francuscy e-konsumenci preferują odbieranie swoich przesyłek w specjalnych punktach, niż dostawę do domu. Potwierdza to, że sprzedaż multichannel jest silnie obecna na francuskim rynku e-commerce.

Francja to 1 z 3 największych rynków e-commerce w Europie, jednak wciąż istnieje tam ogromne zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania umożliwiające wygodny odbiór przesyłek. - komentuje Olivier Binet, prezes InPost France.

 

Komentarzy: 0
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
Zobacz także

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.