PGP Innowacje i LOT wdrażają nowatorską usługę PostInAir - E-logistyka.pl
Bezpłatny Newsletter

PGP Innowacje i LOT wdrażają nowatorską usługę PostInAir

03.08.2015, Redakcja e-logistyka.pl
Komentarze (0)

PGP Innowacje i LOT już wkrótce wprowadzą nową usługę z wykorzystaniem samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir - pierwszy testowy terminal stanął pod siedzibą LOT.

Dzięki automatycznym urządzeniom rozmieszczonym na polskich lotniskach, pasażerowie będą mogli wygodnie nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca na terenie całej Polski, a wkrótce także w Unii Europejskiej. 

Lotniskomaty docelowo pojawiają się na wszystkich lotniskach w Polsce oraz w 100 kluczowych lokalizacjach w największy polskich miastach. Usługa ruszy w ciągu kilku najbliższych tygodni.  

Lotniskomaty i możliwość łatwego nadawania przesyłek lotniczych to znaczące ułatwienie nie tylko dla osób chcących jedynie wysłać paczkę czy list. To także udogodnienie dla podróżujących, którzy na przykład zapomnieli o zostawieniu ważnych dokumentów w biurze lub nie przekazali komuś kluczy do mieszkania przed wyjazdem.

Usługa PostInAir zapewni błyskawiczny czas doręczenia — z Krakowa do Gdańska nawet w 4 godziny — a bezpieczeństwo przesyłek jest zagwarantowane przez stosowanie międzynarodowych standardów lotniczych IATA. Ponadto, cały system i terminale pocztowe będą dostępne dla użytkowników przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dodatkowo specjalna usługa monitoringu pozwoli na kontrolowanie wszystkich procedur oraz na śledzenie drogi przesyłki przez Internet.

Spółka Polska Grupa Pocztowa Innowacje została powołana w celu wdrożeń najbardziej innowacyjnych projektów w polskim sektorze logistycznym. Firma zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie integracji dotychczas używanych systemów w tej branży i przeprogramowanie ich na najnowocześniejsze dostępne rozwiązania pocztowe.

PGP Innowacje działa w trzech głównych obszarach:

  • wsparcie transferu najnowszych technologii logistycznych do polskich przedsiębiorstw,

  • maksymalizacja efektywności wprowadzanych innowacji przez integrację z obecnymi systemami logistycznymi,

  • zapewnienie kompleksowej usługi wdrożeniowej oraz oddanie gotowych rozwiązań, a także ich wparcie eksploatacyjne.

Jednym z kluczowych projektów realizowanych przez PGP Innowacje jest wprowadzenie na polski rynek nowoczesnych rozwiązań z zakresu automatyki procesów pocztowych. Do takich przedsięwzięć należy nowatorska usługa PostInAir. W efekcie nawiązanej współpracy z czołowym polskim przewoźnikiem lotniczym, PGP Innowacje proponuje pasażerom rozwiązania rewolucjonizujące dotychczasowe podejście lotnisk do usług pocztowych i zapewnia im najwyższy światowy poziom świadczeń z tego zakresu.

 

Komentarzy: 0
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Ta strona używa plików Cookies.
Dowiedz się więcej o celu
ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.